Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام در جهان هستند، گفت: موسسات پژوهشی کشور در مقابل تبلیغات جادوگونه دشمنان نه تنها پاسخی محکم، بلکه تهاجم گونه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید علیرضا عبادی» در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ضمن تبریک عید بزرگ مسلمانان مبعث با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد پیامبر گرامی اسلام، اظهار داشت: نام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)، قبل از اسلام در سایر کتب الهی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام، قبل از بعثت پیامبر(صلی الله علیه وآله) در مورد پیامبرآخرالزمانی خبر داشتند و می دانستند، گفت: این موضوع در کتب آنها آمده بود؛ لذا هیچ یک از آنان نتوانستند بعثت پیامبر را تکذیب کنند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه پیشگویی در مورد پیامبرآخرالزمان و امام زمان(عج) در نوشته های جاماسپ نیز آمده است، ادامه داد: نه تنها کتاب الهی، بلکه برخی پیشگویان صادق هم قبل از اسلام این پیشگویی در مورد ظهور و حضور پیامبرآخرالزمانی را کرده بودند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نشان دادن چهره غیر واقعی از اسلام در جهان هستند، گفت: موسسات پژوهشی کشور در مقابل تبلیغات جادوگونه دشمنان نه تنها پاسخی محکم، بلکه تهاجم گونه عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دلایل حقانیت اسلام بسیار فراوان و سندهای غیرقابل انکار زیاد است، گفت: رساندن پیام حقانیت دین اسلام به جهانیان نیازمند کارهای اصولی و دقیق است که باید انجام شود.

 

امام جمعه بیرجند نوع تعلیمات پیامبر مکرم اسلام را یک فرمول انسان سازی عنوان کرد و تاکید کرد: هر کس چه مسلمان و چه غیر مسلمان به این نسخه عمل کرده به نتیجه رسیده است و این بهترین سند برای حقانیت اسلام و پیامبر(صلی الله علیه واله) است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیام دین اسلام عید مبعث تکریم و معارفه امام جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز سلطان‌آباد اظهار کرد: سند تحول بنیادین نصیحت نیست، مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است.

امام جمعه خوشاب گفت: خلاصه و چکیده سند تحول بنیادین در عرصه‌های مختلف اجتماعی، جسمی، روحی، روانی و علمی افرادی مانند کاظم آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه علمی رویان و مرحوم حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید از معلمان قدر دانی و تشکر کنیم چرا که فرزندان ما را که آینده ساز کشور هستند تربیت می‌کنند، افزود: حتی معلم ریاضی و شیمی که برخی فکر می‌کنند نقشی در تربیت دانش آموزان ندارند با حلمشان، صبوری و نحوه برخورد با انسان‌ها را به دانش آموزان در کلاس درسشان عملی آموزش می‌دهند.

تیجانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بنیانگذار مکتب تشیع افزود: برخی با فهم حقیقت مقابل آن می‌ایستند.

امام جمعه خوشاب با بیان اینکه دشمنان اسلام با مرجع سازی در لندن و حمایت از آنها مقابل مرجعیت ایستاده اند، گفت: نمونه آن را می‌توان در طول تاریخ به افرادی اشاره کرد که در مقابل امام جعفر صادق (ع) ایستادند و متصوفه، زندیق و مکاتب مختلفی را در مقابل فقه جعفری و مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) ایجاد کردند.

وی اضافه کرد: هیچ وقت نمی‌توان نور خورشید را انکار کرد و علی رغم تمام تلاش‌های دشمنان اسلام نتوانستند مذهب تشیع نام و اقدامات امام ششم شیعیان را انکار و از تاریخ پاک کنند.

کد خبر 6095852

دیگر خبرها

  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب