Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:37:56 GMT

تصمیم رییسی در مورد انتخابات 1400 قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۱۸۸

تصمیم رییسی در مورد انتخابات 1400 قطعی شد؟

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت در انتخابات پیش رو بیش از آنکه بر فرد خاصی متمرکز باشد بر برنامه‌ها تأکید دارد، از ادامه تلاش‌ها برای به وحدت رسیدن اصولگرایان خبر داد و گفت: احتمال نزدیک‌شدن شورای ائتلاف به شورای وحدت زیاد است و گفت‌وگوها بین این دو مجموعه در جریان است و امیدواریم که در نهایت این دو تشکیلات به وحدت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی در خصوص اینکه چه شخصی می‌تواند مورد اجماع باشد، بیان کرد: «طبیعی است فردی موردنظر خواهد بود که آمار و کارنامه خوبی در مدیریت داشته باشد و از طرفی برنامه‌های راهبردی کاملی ارائه دهد زیرا اگر چنین نباشد عملا از اداره مناسب کشور عاجز می‌شود. جامعه روحانیت می‌خواهد در انتخابات سال آینده همه معیارهای لازم را لحاظ کند تا انشالله رئیس‌جمهور آینده، فردی باشد که با برنامه‌ای منسجم به فعالیت بپردازد».

مصباحی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا نیامدن سید ابراهیم رئیسی قطعی است یا نه، گفت: «هیچ چیز هنوز قطعی نیست و باید منتظر ماند و دید که چه پیش می‌آید».

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز غلامرضا مصباحی مقدم ابراهیم رییسی انتخابات 1400 جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جامعه روحانیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • رای دور دوم از دور اول مهم تر است؟ | گره‌هایی که با انتخاب اصلح باز می شود
  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • رییسی مجامع جهانی را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • قرایی مقدم، جامعه شناس: فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی به طور غیرمستقیم ترویج پیدا می‌کند/ نمی‌توانید فرهنگ را با زور و از بالا به پایین تحمیل کنید
  • نهاد‌های غیر تخصصی برای جامعه پزشکی تصمیم گیری نکنند
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • بارزانی با رییسی دیدار کرد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند