Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@02:19:52 GMT

جزییات تغییرات استانی قم از زبان وزیر کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۳۴۴

جزییات تغییرات استانی قم از زبان وزیر کشور

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، وزیر کشور به درخواست قم برای خروج استان از تک شهرستانی اشاره کرد و گفت: ایجاد دو شهرستان در استان قم مورد درخواست مردم و نمایندگان بود که باهمت و پیگیری همه دوستان انجام شد و تا انتهای این دولت به ثمر خواهد رسید.

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در آیین افتتاح99 پروژه شهری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد با تأکید بر رفع کمبودهای استان قم اظهار داشت: باید عقب‌افتادگی‌های قم برطرف شده و از طرف دیگر شئون این شهر و جایگاه آن در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص بودجه برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و افزود: از محل اعتبارات کرونا قرار است با تهاتر نفت 5 هزار اتوبوس و دو هزار واگن تأمین شود که نیاز استان قم هم در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر کشور به درخواست استان قم برای خروج استان از تک شهرستانی اشاره کرد و گفت: ایجاد دو شهرستان در استان قم مورد درخواست مردم و نمایندگان بود که باهمت و پیگیری همه دوستان انجام شد و تا انتهای این دولت به ثمر خواهد رسید.

رحمانی فضلی ادامه داد: در سال 99 انتظار مشکلات امنیتی فراوانی در کشور داشتیم و دشمنان هر چه تهدید و تحریم و کار سیاسی بود متمرکز کرده تا در ایران اتفاقی بیفتد اما برخلاف خواست و نظر دشمن کشور را از سال 99 به‌خوبی عبور دادیم و بار اصلی مقاومت و استقامت در این مسیر به دوش مردم است.

وی در ادامه بعثت را محل عنایت رحمت الهی به‌واسطه پیامبر و محل اتصال انسان با حوزه وحی و وحدانیت دانست و بیان کرد: همه ما به‌عنوان کسانی که تحت رحمت و لطف الهی به‌واسطه بعثت بوده وظیفه‌داریم تا در گسترش و اثرگذاری بعثت ایفای نقش کنیم.

وزیر کشور با تشکر از شهردار قم، استانداری، نمایندگان و اعضای شورای شهر اسلامی قم عنوان کرد: ما به قم مدیون بوده و به‌نوعی از لطف مردم و علما و مجتهدان و مراجع و به‌ویژه از استان قدس حضرت معصومه(س) بهره بردیم و به‌تناسب این بهره دینی باید ادای دین کنیم.

رحمانی فضلی سپس وظیفه بعثتی نظام در برابر مردم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید با ویژگی مدارا و لطف با مردم مواجه شویم چراکه مردم با همین ویژگی‌ها از ما استقبال می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 استان قم وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی تغییرات استان قم تقسیمات استانی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وزیر کشور استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم

وزیر کشور با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی محلی برای یافتن «یسنا»، پیدا شدن این دختربچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، «احمد وحیدی» در پیامی با تأکید بر اینکه پیدا شدن یسنا دل همه مردم ایران را شاد کرد، ابراز امیدواری کرد همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور «یسنا» را «دختر ایران زمین» لقب داد و در ادامه از امدادگران و نیروهای انتظامی جهادگر و دلسوز ایران اسلامی که همواره دغدغه آسودگی مردم عزیز کشورمان را دارند، قدردانی کرد.

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله استان گلستان مفقود شده بود. از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقود شدن یسنا، تیم‌های متعدد امدادی و انتظامی با حضور فوری در منطقه، عملیات جست و جو را آغاز کردند و نهایتاً مدیرعامل جمعیت هلال احمر از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدرسوار با رصد مزارع از آسمان خبر داد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند