Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:09:35 GMT

خدمت به مردم در راستای وظیفه بعثتی مسئولان است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۳۹۱

خدمت به مردم در راستای وظیفه بعثتی مسئولان است

رحمانی فضلی با بیان اینکه الحاق دو شهرستان به قم، از خواسته های مردم این استان بود گفت: خوشبختانه مراحل این اقدام در وزارت کشور و دولت در حال نهایی شدن است و امیدواریم این امر تا پایان دولت فعلی محقق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی که عصر امروز در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 99 پروژه شهری در قم سخن می گفت با بیان این که بعثت، نقطه وصل بین مُلک و ملکوت و محل اتصال انسان و وحدانیت است اظهار کرد: وظیفه ما این است که مفهوم متعالی بعثت را درک کنیم و نشر و گسترش آن، به ایفای نقش بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مسؤولان باید از خود بپرسند که چقدر توانسته اند فضای مُلکی این جهان را ملکوتی کنند و البته باید از خدا بخواهیم تا ما را در این مسیر یاری فرماید.   وزیر کشور با تاکید بر این که همه ما به قم مدیونیم بیان کرد: همه ما از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین مراجع عظام تقلید بهره ها بُرده ایم و از این رو باید ادای دِین خود را فراموش نکنیم.   رحمانی فضلی اضافه کرد: تردیدی نیست که عقب ماندگی ها قم باید جبران و در کنار آن، شؤونات نه تنها ملی، بلکه بین المللی قم حفظ شود.   وی با اشاره به خواسته های مسؤولان استان و شهر قم بویژه درباره ضرورت تأمین واگن های قطار شهری و همچنین ساماندهی حمل و نقل عمومی اذعان کرد: این خواسته ها پیگیری خواهد شد، بویژه آن که تأمین 5 هزار اتوبوس و تعدادی واگن از محل اعتبارت مبارزه با کرونا مصوّب شده است.   وزیر کشور سپس به پیگیری ها و تلاش های مسؤولان قم برای افزایش شهرستان های استان توجه داد و گفت: الحاق دو شهرستان به این استان، از خواسته های مردم قم بود که خوشبختانه مراحل آن در وزارت کشور و دولت در حال نهایی شدن است و امیدواریم این امر تا پایان دولت فعلی محقق شود و با اجرایی شدن آن، هم فشار بر شهرستان قم کاهش یابد و هم این که مسؤولان استان بتوانند در خدمتگزاری به مردم موفق تر از قبل باشند.   وی در عین حال به مشکلات کشور در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: پیش بینی ها در سال 1398 این بود که کشور در سال 1399 سال سختی خواهد داشت، به‌ویژه آن که ترامپ تلاش داشت تا با اقدام علیه ایران، پیروزی خود را در انتخابات تضمین کند، اما لطف خدا مانند همیشه شامل حال این کشور شد و توانستیم با هدایت های رهبر معظم انقلاب و بر خلاف خواست دشمن، کشور را از سال 1399 به خوبی عبور دهیم.   وی با تأکید بر این که بار اصلی مقاومت در این مسیر به دوش مردم بوده است یادآور شد: شُکرگزاری حقیقی از این مردم، خدمت صادقانه و بی منت به آنان است، اگرچه ما هرگونه خدمتگزاری به آنان، نمی تواند یک هزارم دِین به مردم را نیز ادا کند.   رحمانی فضلی در پایان خود سخنان  بیان داشت: مسؤولان باید بدانند که خدمت به مردم در راستای وظیفه بعثتی آنان است و از این رو هر مسؤول باید به اندازه وُسع خود در خدمتگزاری به مردم پیشقدم باشد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: رحمانی فضلی خواسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد