Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:53:57 GMT

حسینی: باید متحد شویم و همدل بمانیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۴۴۱

حسینی: باید متحد شویم و همدل بمانیم

مجتبی حسینی میگوید که باوجود اتفاقات رخ داده، بازیکنان تیم او توانستند از پس بازی بر بیایند و به پیروزی برسند.

به گزارش ورزش سه، مجبتی حسینی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل شهرخودروی مشهد گفت: با توجه به شرایطی که در جام حذفی حاکم است، تمرکز خوبی روی گل نخوردن داشتیم. می دانستیم در این بازی ها باید بازی بدون ریسک انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

* بچه ها توانستند از پس بازی بر بیایند


در ابتدا به گل رسیدیم. با توجه به فشار حریف، منظم دفاع کردیم و بچه توانستند از پس این تیم بر بیایند که باید از آنها تشکر کنم.  این برد را بعد از چند سال که ذوب‌آهن نتوانسته بود شهرخوردرو را ببرد، به هواداران تبریک می‌گویم. باید بدانیم بهترین تاکتیک و استراتژی، همدلی است. مسائل فنی، یک طرف قضیه است. همدل بودن خیلی مهم است. به بچه ها هم می گویم اگر همدل باشید برنده می‌شوید.

 

 

* سبک تمرینات را عوض کردیم


سعی کردیم نظم و انضباطی به تیم بدهیم. فرم تمرینات عوض شده و سعی کردیم استراتژی جدید به بچه ها القا کنیم. امیدوارم ادامه دار باشد. وضعیت خوبی در جدول نداریم و با یک برد نباید مغرور شویم. باید از این به بعد روی لیگ تمرکز کنیم چون کار سختی داریم.

 

 

* باید کار کنیم و واحد باشیم


برنامه ما این است که به شدت کار کنیم. توکلمان به خداست و بعد از آن باید یک تیم متحد باشیم و با تمرینات خوب کیفیت تیم را بالاتر ببریم. جا دارد از همگی تشکر کنم. از بازیکنان که با جان و دل واقعا تلاش می کنند و همینطور حمایت هواداران که در فضای مجازی به بچه ها و تیم انرژی می‌دهند. امیدواریم با کار خوب و اتحاد تیمی بهتر این کار سخت را به سرانجام برسانیم.

مجتبی حسینی (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن اصفهان بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند