Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@16:57:47 GMT

حمله تند یک استقلالی به مالک شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۵۵۵

حمله تند یک استقلالی به مالک شهرخودرو

محمد نوازی در نشست خبری بعد از بازی ذوب آهن و شهرخودرو گفت : از حمیداوی بپرسید چه کسی برای تیم هزینه می کند که او در تهران برای تیم تصمیم می گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی ، مربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با اشاره به این که بر اثر یک اشتباه فردی گل دوم را دریافت کردیم و توانستیم در ادامه گل اول را بزنیم، اظهار کرد:

متاسفانه زمان فرصت نداد و از داوران و فدراسیون فوتبال به دلیل عملکرد ضعیف داوران گله داریم و متاسفانه از داروان جوان و ناشناخته برای دیدار حساسی مانند ذوب آهن و شهر خودرو استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال صرفا برای استتقلال و پرسپولیس وقت می گذارد.

وی ادامه داد:

می‌توانستیم در این دیدار وقت اضافه بیش‌تری داشته باشیم، تیم ما تلاش کرد اما آرامش نداشتیم و بعد از هر برد اتفاقات عجیب و غریبی در مدیریت تیم رخ می دهد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان این که حمیداوی هیچ چیز از فوتبال نمی‌داند، تصریح کرد:

اگر وی برای این تیم، کادر فنی بازیکنان آن فوتبالی تصمیم‌گیری می کرد چرا در خانه و در تهران نشسته و برای تیم هزینه‌ای نمی‌کند؟ از وی بپرسید پول هتل و هواپیما را چه کسی داده که نشسته است در خانه‌اش در تهران و برای تیم تصمیم‌گیری می کنید؟ مگر خانه خاله است؟ به بازیکن می‌گوید  بیا در تهران رضایت نامه‌ات را بگیر؟

محمد نوازی با اشاره به این که تیم خوبی داریم و جوانگرایی کردیم اما شانس ما این گونه بود که مدیریت باشگاه عملکرد ضعیفی داشته باشد، اظهار کرد:

قشنگ نیست که به زمین بازی می‌رویم و یک مرتبه اسم تیم عوض می‌شود، حال تیم ما یک هفته خوب است و دو هفته بد هستیم، متاسفانه حمیداوی نه تیم را واگذار و نه خرج می کند و این گونه با تصمیمات غلط کار پیش نمی‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو استقلال پرسپولیس شهرخودرو لیگ برتر محمد نوازی برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس