Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی می گوید حاج ملک امروز قضاوت جالبی نداشته است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد گل دوم استقلال در حالتی آفساید به ثمر رسیده، اما بدون VAR تشخیص این صحنه غیرممکن بوده است.

به گزارش طرفداری، حیدر سلیمانی در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره قضاوت حمید حاج‌ ملک در دیدار تیم‌های پیکان و استقلال اظهار داشت:

حاج‌ملک قضاوت خوبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان دقایق ابتدایی پنالتی اعلام شده به سود استقلال کاملاً صحیح بود، ولی کارت قرمزی که حاج‌ملک به بازیکن پیکان نشان داد کاملاً اشتباه بود، چون وقتی مدافع امکان استفاده از توپ را دارد، باید با کارت زرد جریمه شود، مگر اینکه مدافع با دست بازیکن را هُل بدهد تا پیراهنش را بکشد. به نظرم در این صحنه کمک داور به داد حاج‌ملک رسید و نجاتش داد.

وی افزود:

در دقیقه 42 هم محمد نادری در محوطه جریمه سرنگون شد که داور به درستی بازی را ادامه داد و این صحنه هم پنالتی نبود. در ادامه هم نیمه دوم بازی نرمال بود و فقط داور یک ضربه کرنر به سود استقلال باید می‌گرفت که این کار را انجام نداد. 

کارشناس داوری کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا گل دوم استقلال آفساید بود یا خیر، عنوان کرد:

به نظرم کتف مهاجم استقلال در موقعیت آفساید بود، ولی با چشم غیرمسلح نمی‌شود در این صحنه تصمیم گرفت. اگر VAR داشتیم این صحنه آفساید بود.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حاج ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

علی میرزابیگی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به عنوان معاون باشگاه شمس آذر قزوین فعالیتش را آغاز کرده و البته داور بین‌المللی سابق ایران هم هست با انتشار یک استوری انتخاب بنیادی‌فر و دو کمک ایرانی‌اش را برای قضاوت فینال زیر ۲۰ سال آسیا تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال