Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید میلیچ شنبه به تهران باز می‌گردد.

به گزارش ایسنا، احمد مددی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی اظهار کرد: هر بازی جام حذفی یک فینال محسوب می‌شود. امروز به بازیکنان استقلال گفتم از همین گام اول این رقابت‌ها را جدی بگیرند چون هر سه جام برای ما مهم است. امروز هم دیدید بچه‌های از جان‌و دل مایه گذاشتند و به بازیکنان و کادرفنی‌مان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی مبارک هواداران‌مان باشد.

او درباره اینکه ایران حق میزبانی ندارد و استقلالی‌ها هم باید در رقابت‌های آسیایی به عربستان سفر کنند، گفت: امروز مشخص شد میزبان‌ها چه کشورهایی هستند و برای ما جای تعجب داشت و از طریق فدراسیون پیگیر این ماجرا خواهیم بود. لابی‌های سعودی در میزبانی‌ آن‌ها تاثیرگذار بوده است چون قطری‌ها نتوانستند هیچ میزبانی بگیرند و خود این مساله گویای این اتفاق است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: بابت آقای بودورف پنجره‌مان بسته است و تلاش می‌کنیم تا این پنجره را باز کنیم.

او درباره بازگشت میلیچ عنوان کرد: او شنبه صبح به ایران باز می‌گردد. یک سری مذاکرات و قرار و مدارهایی با او انجام شده است و توافقات خوبی انجام دادیم که در ایران مطالباتش را پرداخت کنیم.

مددی در پاسخ به سوالی درباره جذب امین قاسمی نژاد و دیگر بازیکنان مد نظر مجیدی بیان کرد: در حال مذاکره هستیم تا قاسمی نژاد را جذب کنیم. مجیدی لیست سه نفر را داد اما اجازه دهید محرمانه بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد مددی تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!