Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستایی می گوید داور با تصمیم اشتباهش بازی پیکان را خراب کرده است.

امیر روستایی بازیکن تیم فوتبال پیکان مدعی است داور دیدار تیمش مقابل استقلال به اشتباه برای حریف اعلام پنالتی کرده است.

به گزارش طرفداری، امیر روستایی، بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره شکست 2-1 این تیم مقابل استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت:

بازی ما را خراب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی بازیکن ما را اخراج کرد. اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ما را نگرفتند و خطای بیرون محوطه اعلام کردند. واقعاً باید یک مقدار به تیم ما نگاه شود. ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی در ادامه افزود:

بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم که سه چهار موقعیت خوب داشتیم و دو موقعیت برای خودم بود که متأسفانه گل نشد. با این حال با 9 بازیکن زیر 23 سال توانستیم مقابل استقلال با این همه مهره، بازی خوبی انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا تیمش انگیزه‌ای برای دیدار مقابل استقلال داشت و حالا که از جام حذفی کنار رفته چه برنامه‌ای برای لیگ برتر خواهند داشت، خاطرنشان کرد:

صد درصد شما هم بازی را دیدید که موقعیت‌های کدام تیم بیشتر بود. ما قطعاً برای برد آمده بودیم، چون در زمین خودمان بود. بازی بعدی با ذوب‌آهن در تهران است که محکوم به برد هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی