Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:26:45 GMT

افتتاح ۹۹ پروژه شهری در عید مبعث

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۹۱۴

افتتاح ۹۹ پروژه شهری در عید مبعث

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مراسم وزیر کشور، استاندار قم، شهردار قم، رئیس شورای اسلامی شهر قم و همچنین احمد امیرآبادی فراهانی به عنوان یکی از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند و پس از آن مراسم افتتاح 4 پروژه بزرگ شهری با حضور برخی از مسؤولان شهر و استان در محل پروژه ها به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح بوستان حنانه یکی از این پروژه ها بود که به ‌عنوان یکی از بوستان ‌های فرا منطقه‌ ای با مساحتی بالغ بر ۷ هکتار و اعتباری بالغ ‌بر 5 میلیارد تومان به مردم منطقه دو شهری تقدیم شد.

بوستان حنانه با کاربری هایی از جمله فضای مناسب برای تفریح و بازی کودکان، دو پیست دوچرخه‌ سواری و همچنین پارکینگ اختصاصی احداث‌ شده است.

و اما پروژه دیگری که عصر امروز به بهره برداری کامل رسید، بلوار حضرت خدیجه (س) به طول 1700 متر بود که با اعتباری بالغ‌ بر 19 میلیارد تومان افتتاح شد.

فاز نخست این بلوار مدتی بود که تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته بود و البته امروز به طور کامل به بهره برداری رسید.

این بلوار به ‌عنوان رینگ دوم جمکران، بلوار پیامبر اعظم (ص)، بلوار انتظار و درنهایت بلوار نرجس خاتون (س) را به هم متصل می‌ کند.

پروژه مهم دیگری که امروز در قم و به مناسبت عید سعید مبعث به بهره برداری رسید، تقاطع غیرهمسطح ولی ‌عصر(عج) با اعتباری بالغ‌ بر 50 میلیارد تومان بود که با مصالح کاملا بومی و با طراحی و اجرای مهندسان قمی اجرا شده است.

طول پل اصلی این تقاطع، 520 متر و طول پل رمپی آن 660 متر است که تقاطع بلوار شهید کبیری را به اتوبان امام علی (ع) و بلوار خلیج ‌فارس را به سمت جمکران در سه سطح متصل می ‌کند.

همچنین همزمان با سالروز مبعث مبارک پیامبر اعظم (ص)، پیاده راه خیابان انقلاب اسلامی نیز به ‌عنوان دومین پیاده راه هسته مرکزی شهر به طور رسمی افتتاح شد.

پیاده راه انقلاب بعد از خیابان ارم، حدفاصل سه ‌راه بازار تا ابتدای خیابان انقلاب، دومین مسیری است که در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) آرام‌ سازی شده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر مقدس قم شهرداری قم مدیریت شهری پروژه های شهری افتتاح و بهره برداری بوستان حنانه تقاطع ولی عصر عج بلوار حضرت خدیجه س پیاده راه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد