Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری آیت الله سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در مراسم پایانی اردوهای جهادی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: در یک نظام انقلابی چیزی جز مدیریت جهادی جواب نمی‌دهد، در هر عرصه‌ای که مدیریت جهادی هست، نظام جلو می‌رود و محور اقتدار می‌شود.

وی ادامه داد: این پیشرفت و عزتی که پیدا کردیم فقط به خاطر مدیریت جهادی است چون کسانی در این عرصه حرکت می‌کنند که الگویشان شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد گفت: کسانی که می‌خواهند در این نظام مسوول شوند ولی مدیریت جهادی ندارند، خائن به مردم، نظام و خون شهدا هستند. این افراد ساعت کارشان یک ساعت مشخص است و خود را همه جا به‌ عنوان مدیر درجه یک معرفی می‌کنند که باید از همه امکانات بهره‌مند شوند و چنین فردی، خائن به نظام است.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب بدون مدیریت جهادی قابل توسعه و پیشرفت نیست افزود: دنبال انتخاب مدیری باشید که یقین کنید مدیر جهادی است، اگر یقین به مدیریت جهادی او نکردید، انتخاب شما هم مسئله‌دار است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: ممکن است تحریم اثرگذار باشد اما مشکلات ما به خاطر آن نیست، مشکلات امروز ما در عرصه‌های اجتماعی بیشتر به خاطر این است کسانی در کشور مسوول شدند که جهادگر نیستند، اگر مسوولان این نظام و کشور جهادگر بودند، امروز ذره‌ای از این مشکلات، ناراحتی‌ها و نگرانی‌های معیشتی نبود.

وی گفت: مدیر جهادی باید جلو دلالی را بگیرد، دلالی که محصول را از کشاورز رنجدیده‌ای که شما به صورت جهادی خانه‌اش را ساختید و مریضش را درمان کردید، به یک صدم قیمت بگیرد و با صد برابر قیمت در گردش اقتصادی قرار دهد، از هر دزدی و دیوار مردم بالا رفتن جنایتکارتر است.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن خارجی و تحریم کجای قضیه است؟ اگر تحریم بود، ما کالایی نداشتیم در صورتی که ما کالا داریم اما مدیریت جهادی نداریم.

برچسب‌ها امام جمعه مشهد مشهد سید احمد علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه مشهد مشهد سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مشهد سید احمد علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی گروه های جهادی اخبار کنکور مدیریت جهادی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • دلایل مظلومیت امام صادق(ع) از زبان آیت‌الله علم‌الهدی
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند