Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:09:43 GMT

پوچتینو به تاتنهام بازخواهد گشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۱۷۸

پوچتینو به تاتنهام بازخواهد گشت

پرز، دستیار مائوریسیو پوچتینو، که به همراه او در تاتنهام نیز حضور داشت و اکنون در PSG نیز همراه این سرمربی آرژانتینی است، می گوید که آنها روزی به تاتنهام بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو پس از ترک تاتنهام اکنون به نقش خود در پاری سن ژرمن و زندگی در پاریس خو گرفته است اما به رغم اخراج شدن از تاتنهام، همچنان با کارفرمایان سابق خود ارتباط خوبی دارد و با آنها در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو با دنیل لیوای، رییس باشگاه تاتنهام، روابط خوبی دارد و خسوس پرز، دستیار او، می گوید که به طور قطع یک روز به تاتنهام باز خواهند گشت. پرز در شمال لندن نیز تا زمان اخراج پوچتینو در سال 2019 دستیار او بود و اکنون در پاریس نیز همچنان در کنار سرمربی آرژانتینی است.

 

 

پرز گفت: "دنیل هر روز به دفتر مائوریسیو سر می زد و در رابطه با هر موضوعی که صحبت می کردیم او نیز به بحث ما می پیوست. اغلب اوقات ما با او صبحانه می خوردیم و ناهار را در زمین تمرین صرف می کردیم. ما به عنوان کارکنان او، هرگز قبل از اینکه مائوریسیو یا دنیل سر میز غذا به ما بپیوندند، غذا خوردن را شروع نمی کردیم. این چیزی بود که همیشه به آن احترام می گذاشتیم.

مائوریسیو و دنیل هنوز به هم پیغام می دهند و رابطه خیلی خوبی با یکدیگر دارند. ما هیچ دلخوری یا احساس بدی نسبت به دنیل نداریم. او هم همینطور. آن _اخراج مائوریسیو و تیم مربیانش از تاتنهام_ یک تصمیم حرفه ای بود.

 

بالاخره یک جایی باید راه‌مان از هم جدا می شد، اما مطمئنا ما زمانی به تاتنهام باز خواهیم گشت."

 

 

پوچتینو در نوامبر سال 2019 و در حالی که تاتنهام در رده چهاردهم لیگ برتر قرار داشت، کمتر از شش ماه بعد از اینکه قهرمانی در چمپیونزلیگ را به لیورپول باختند، از این تیم اخراج شد.

 

 

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی