Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم اختتامیه فیلم‌های ورزشی و این که چنین مراسم‌هایی تا چه اندازه می‌توانند به فوتبال کشورمان و فرهنگ هواداری کمک کنند اظهار داشت: فکر نمی‌کنم چنین مراسم‌هایی کمکی به فوتبال ایران بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی به عنوان فرهنگ هواداری هم در فوتبال ما وجود ندارد و فکر نمی‌کنم با برگزاری یک همایش در فرهنگ هواداری فوتبال ایران تغییری ایجاد شود.

عزیزی در واکنش به این که میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ممکن است از کشورمان گرفته شود گفت: به تدریج همه چیز را از فوتبال ایران می‌گیرند، نگران نباشید.

شاید برخی‌ها اگر به نامزد غیر فوتبالی رای نمی‌دادند، بازوبند کاپیتانی از دستشان می‌رفت

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و رای کاپیتان تیم ملی به مصطفی آجورلو گفت: درباره انتخابات فدراسیون فوتبال همه چیز از قبل مشخص بود. من اسم نمی‌برم، اما برای اهالی فوتبال یا همان فوتبالی‌ها متأسفم. وقتی فوتبالی‌ها به غیر فوتبالی‌ها رای می‌دهند، دیگر از غیر فوتبالی‌ها چه انتظاری می‌توان داشت؟ فکر می‌کنم که این آدم‌ها به خاطر موقعیت خودشان رای می‌دهند، نه به خاطر فوتبال ایران؛ شاید اگر به فلان نامزد رای ندهند، بازوبند کاپیتانی را از آن‌ها بگیرند و موقعیت شان به خطر بیفتد. به هر حال چنین آدم‌هایی نگران موقعیت شان بودند و به اعتقاد من آدم‌های کوچکی هستند.

اساسنامه فدراسیون فوتبال را به گونه‌ای تنظیم کردند که فوتبالی‌ها حق رای نداشته باشند

او افزود: شکل رای دادن در فدراسیون فوتبال غلط است. آقایان طوری همه چیز را چیدند و اساسنامه را به گونه‌ای نوشتند که غیر فوتبالی‌ها رای بدهند. وقتی غیر فوتبالی‌ها حق رای داشته باشند، قطعا آن‌ها نمی‌آیند به علی کریمی رای دهند. غیر فوتبالی به غیر فوتبالی رای می‌دهد یا هر کسی که منافعش را تضمین کند. اگر قرار است فوتبال ملاک باشد، اساسنامه فدراسیون فوتبال باید تغییر کند تا اهالی فوتبال رای بدهند. روسای هیئت‌های استانی از فوتبال چه می‌فهمند که بخواهند رای بدهند؟ رئیس هیئت‌های استانی با رابطه روی صندلی ریاست نشستند و بر حسب همان روابط رای می‌دهند. طبیعتا چنین اشخاصی نگران فوتبال نیستند و فوتبال برای آن‌ها مهم نیست، زیرا چند سالی هستند و بعد در خانه هایشان می‌خوابند.

وقتی فوتبالی‌ها به کریمی رای ندادند، از غیر فوتبالی‌ها گلایه‌ای نیست

عزیزی در ادامه گفت: نمی‌توانیم از غیر فوتبالی‌ها گلایه کنیم، زیرا خود فوتبالی‌ها به علی کریمی رای ندادند. غیر فوتبالی هم وقتی می‌بیند یک فوتبالی به غیر فوتبالی رای می‌دهد، متوجه می‌شود که نباید به کسی مانند کریمی رای بدهد.

برای صعود به جام جهانی کار سختی داریم

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره شرایط تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: همیشه راه‌های سخت صعود به جام جهانی برای ما راحت‌تر بوده است. من امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند، اما کار سختی داریم.

بیشتر بخوانید

تشکر هاشمی از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال عزیزی خادم حمایت وزارت ورزش را تکذیب کرد فیفا و AFC یک روز هم خود ما را می‌گیرند و می‌برند

او در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر این که آیا اسکوچیچ را از لحاظ فنی قبول دارد گفت: وقتی او را سرمربی تیم ملی کردند، دیگر ما چه کاره هستیم که راجع به او نظر بدهیم. اصلا چرا از ما چنین سوال‌هایی را می‌پرسید؟ مگر نظر ما مهم است؟ نظرات امثال من مهم نیست، زیرا فوتبال ما پر از افراد غیر فوتبالی است. گردانندگان و مدیران فوتبال ایران غیر فوتبالی هستند؛ بنابراین نظر ما اهمیتی ندارد. فیفا و AFC روز به روز همه چیز را از فوتبال ما می‌گیرند. یک روز هم خود ما را می‌گیرند و می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال خداداد عزیزی فدراسیون فوتبال غیر فوتبالی ها فوتبال ایران کریمی رای جام جهانی تیم ملی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!