Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس، کاپیتان کهنه‌کار رئال مادرید، راجع به آینده خود صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس پس از رهایی از مصدومیت زانو به تمرینات لوس بلانکوس بازگشته و این مدافع 34 ساله مشتاق است تا در چند ماه آینده عملکرد خوبی را ارائه دهد.

در ماه های اخیر آینده کاپیتان رئال یکی از موضوعات داغ مورد بحث در جهان فوتبال بوده است؛ قرارداد راموس در تابستان به پایان خواهد رسید اما مذاکرات برای تمدید به جایی نرسیده و او ترجیح داده تا تنها روی اتفاقاتی که در زمین بازی می افتد تمرکز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راموس که پیش از پخش سریال مستند شش قسمتی جدید آمازون به نام "افسانه سرخیو راموس" صحبت می کرد، گفت که مایل است چندین جام قهرمانی دیگر را نیز به همراه لوس بلانکوس بالای سر ببرد.

 

 

راموس گفت: "من بالاخره به تمرینات تیمی برگشته ام. حالا به مهمترین هفته های فصل رسیده ایم و دوست دارم که با عملکردی خیلی خوب به تیم کمک کنم. امیدوارم که بتوانیم یک جام درست و حسابی ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم."

 

راموس در مورد آینده اش نیز افزود: "دوست داشتم که بتوانم چیزی بگویم اما همه چیز همان طور است که بود. به تنها چیزی که فکر می کنم این است که زودتر به میدان برگردم و  این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم. هیچ خبر جدیدی راجع به تمدید قرارداد من وجود ندارد. دوست داشتم می توانستم حرف تازه ای بزنم. من آرام و خونسردم و تنها به دوباره بازی کردن و بردن جام قهرمانی فکر می کنم.

 

 

شما نمی توانید همه را راضی کنید اما چیزی هست که نمی توانید پاک کنید: تمام چیزهایی که برده اید. تنها چیزی که من را نگران می کند این است که آنها می دانند من اصل جنس هستم... که من روحم را برای نشان مادرید داده ام.

من همیشه از حق خودم دفاع کرده ام و همیشه حقیقت را گفته ام. من صادق، فروتن و سختکوشم. این پایه و اساس عملکردی است که یک بازیکن باید طبق آن سنجیده شود. من می توانم پنج سال دیگر هم در بالاترین سطح بازی کنم. اگر مصدومیت ها خیلی بد نباشند، ذهنیت من به من کمک خواهد کرد."

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: داوری در مادرید اغلب مشکل دارد؛ قبلا هم چنین چیزی را تجربه کرده‌ام

توماس مولر باور دارد داور در صحنه گل بایرن مونیخ اشتباه کرده است. 

طرفداری | بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مقابل رئال مادرید شکست خورد. بازیکنان بایرن مونیخ به شدت به قضاوت سیمون مارسینیاک معترض هستند. 

بایرن مونیخ در دقیقه 13+90 توسط ماتیاس دلیخت به گل تساوی دست یافت اما پیش از این که مدافع هلندی به توپ ضربه بزند، صدای سوت داور به نشانه آفساید به صدا درآمده بود. توماس مولر که به شدت به این تصمیم معرض بود، آن را یک اشتباه معرفی کرد. بازیکنان بایرن مونیخ معتقد بودند مطابق قانون باید بازی ادامه پیدا می‌کرد و سپس داوران بازی از طریق VAR صحنه را بررسی می‌کردند. توماس مولر در این مورد گفت:

مارسینیاک صحنه را تماشا نکرد. او فرصت بازبینی صحنه را نادیده گرفت. در چین شرایطی، سوت زودهنگام واقعا عجیب است. این مشکل اغلب اینجا در مادرید رخ می‌دهد. چند سال پیش هم با با دو گل کریستیانو رونالدو این موضوع را تجربه کردم. با این حال، آن بازی قبل از دوران VAR بود. معمولا آن‌ها قبل از سوت اجازه می‌دهند سه متر به حرکت ادامه دهیم. اگر گل آنساید بوده، پس تصمیم داور باورنکردنی است! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • واکنش راموس و بیل به معجزه جدید رئال (عکس)
  • آمریکا با رؤیای آمریکایی پیشرفت کرد، رؤیای ما ایرانی‌ها کجاست؟ مبادا آینده ما گم شود!
  • پائولو مالدینی: نمی توانم خودم را جایی غیر از میلان تصور کنم
  • توماس مولر: داوری در مادرید اغلب مشکل دارد؛ قبلا هم چنین چیزی را تجربه کرده‌ام
  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • رئیسی: همه دختران ایران عزیز را دوست دارم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم