Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله لیگ کاراته وان سال ۲۰۲۱ قرعه‌کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال 2021 از فردا جمعه( 22-اسفند‌ماه)با حضور 584 کاراته‌کا از 72 کشور در استانبول ترکیه آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، نمایندگان ایران طبق زمانبندی اعلامی به مصاف رقبایشان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بخش بانوان:  

کاتا انفرادی:

فاطمه صادقی در گروه یک مقابل حریفانی از روسیه، سوئیس، دو نماینده از اسپانیا، ترکیه، پرتغال، اسلواکی، تایلند و ایتالیا به رقابتخواهد پرداخت.

نگین باقری در گروه 3 مقابل حریفانی از ترکیه، ایتالیا، اسلواکی، دو نماینده از اسپانیا، مصر، سوئد، جمهوری چک، کلمبیا، مصر به میدان می رود.

مهسا افسانه در گروه 4 با نمایندگانی از ترکیه دو نماینده از اسپانیا، اسلواکی، مونته نگرو، ایتالیا، اتریش، روسیه و مقدونیه مصاف خواهد داشت.

وزن منفی 50 کیلوگرم: 

سارا بهمنیار پس از قرعه استراحت در دور دوم باید با برنده دیدار بلغارستان و روسیه دیدار کند.

وزن منفی 55 کیلوگرم: 

طراوت خاکسار در گام نخست با هانا کوکلوا از اسلواکی دیدار خواهد کرد.

وزن منفی 61 کیلوگرم: 

رزیتا علیپور در دیدار نخست با جیسا ریستیک از اسلوونی دیدار خواهد کرد.

شیما آل‌سعدی در گام نخست فاطیما ناز ینن از ترکیه را پیش رو خواهد داشت و در صورت برد با سیلویا هرست از سوئیس دیدار خواهدکرد.

در بخش آقایان:

کاتا انفرادی: 

ابوالفضل شهرجردی در گروه 4 با نمایندگانی از اسلواکی، ترکیه، مجارستان، آمریکا، اسپانیا و رومانی به رقابت خواهدپرداخت.

کاتا تیمی ایران (میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی، علی زند) در گروه 2 در مقابل تیم هایی از اسپانیا، دو تیم از ترکیه و اوکراین دیدار خواهند کرد.

وزن منفی 67 کیلوگرم: 

امیر مهدی‌زاده در دور اول با جیوان لی از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در صورت برد در دور دوم با دانیل دانیلو از روسیه به رقابت خواهد پرداخت.

امیررضا میرزایی در دور نخست به مصاف یوینی دیشلونکو از اکراین خواهد رفت و در صورت پیروزی با دیوید کوهن از آلمان دیدارخواهد کرد.

وزن منفی 75 کیلوگرم:

بهمن عسگری در دور نخست با یوسف الامانی از قطر به رقابت خواهد پرداخت.

علی اصغر آسیابری در رقابت نخست کاریل کازنتکو از روسیه را پیش رو خواهد داشت و در صورت پیروزی به مصاف هنری وکوا ازگرجستان می‌رود.

وزن منفی 84 کیلوگرم: 

ذبیح اله پورشیب در گام نخست دانیل جورجی از مجارستان را پیش رو خواهد داشت. 

وزن مثبت 84 کیلوگرم: 

سجاد گنج زاده در رقابت نخست به مصاف طارق طاها محمود از مصر خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده بلژیک و مجارستان دیدار خواهد کرد.

این رقابت‌ها به مدت سه روز  تا روز یکشنبه 24 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در نخستین روز مسابقات کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی آقایان و رقابت‌های اوزان 60- ، 67- و 75- کیلوگرم آقایان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد. 

در روز دوم کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان، اوزان 84- و 84+ آقایان و اوزان 61- ، 68- و 68+ بانوان برگزار می‌شود.

رقابت های کسب مدال برنز و فینال نیز روز سوم مسابقات(یکشنبه) انجام می‌شود.

بازتاب برگزاری سوپرلیگ کاراته ایران در سایت فدراسیون جهانیحسنی‌پور: نگاه‌مان به مسابقات ترکیه تدارکاتی خواهد بود/ توقعات از کاراته به حق و طبیعی استجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان کاراته بانوان ایران کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته بانوان ایران کاراته ایران کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای منتشرشده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست ۲۰۲۴ به یک میلیارد و ۳۶۴ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری دو کشور در این دوره نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است. در سه ماهه نخست سال میلادی گذشته یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون دلار کالا بین دو کشور مبادله شده بود.

افت مبادلات تجاری دو کشور در این دوره مربوط به افت واردات ترکیه از ایران بوده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا مارس سال میلادی گذشته، ۹۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود؛ این رقم با افت ۴۱ درصدی در سه‌ماهه نخست امسال به ۵۴۷ میلیون دلار رسیده است.

در عین حال صادرات ترکیه به ایران در سه‌ماهه نخست امسال با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۸۱۷ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در سه‌ماهه نخست سال قبل، ۷۰۱ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

براساس این گزارش، مبادلات تجاری ایران با این کشور در سال ۲۰۲۳ به ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار رسیده بود. ترکیه در این سال ۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

کد خبر 6093986 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • تجارت ایران و ترکیه به ۱.۳۶۴ میلیارد دلار رسید
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه