Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی محرمی معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:در استان آذربایجان شرقی ۳۰ سالن سینما وجود دارد که چهار مورد از آن‌ها سینما سیار می‌باشد.

اوبا بیان اینکه ۱۵ سالن سینمایی با استاندارد‌های روز در استان در حال ساخت وتکمیل است افزود:متاسفانه سرانه فضا‌های فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی ۲ سانتی متر برای هر نفر می‌باشد که در شان مردم این استان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند مشکلات و کمبود فضا‌های فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی را بهبود بخشداضافه کرد: سرمایه گذاری در این حوزه توجیه اقتصادی دارد و دولت نیز حمایت می‌کند.

معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از عضویت سه هزارو ۷۰۰ نفر در صندوق اعتباری هنر در استان خبر داد و افزود: برای سه هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد هنرکارت صادر شده است.

محرمی با بیان اینکه عضویت در صندوق اعتباری هنر تا آخر اسفند تمدید شده است افزود: ۹۰ گروه در حوزه نمایشی در استان به ثبت رسیده که در هسته مرکزی آن ۵۸۰ نفر عضویت دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینما فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند