Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین مرحله بازرسی تیم ویژه نظارت بر بازار با دستور فتح اللهی فرماندار شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هشتمین مرحله بازرسی تیم ویژه نظارت بر بازار که با دستور فتح اللهی فرماندار شهرستان و با حضور نمایندگان سپاه ، اداره اماکن ،صمت، بازرسی اصناف، بهداشت و ... تشکیل شده، به منظور بررسی وضعیت فعالیت واحدهای فروش مبل و لوازم خانگی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین تخلفاتی که در این بازرسی ها مشاهده شد، عدم ارائه فاکتور خرید و فروش کالاهای قاچاق و به اصطلاح لوازم خانگی بانه ای که بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور می شوند، می باشد.

گفتنی است با توجه به اینکه در آستانه سال جدید تعدادی از خانواده ها اقدام به خرید لوازم خانگی و مبل می نمایند،  این بازرسی ها انجام گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان رشت بازرسی تیم ویژه نظارت بر بازار لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج