Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت موجود معیشتی مردم نگران کننده است مسئولان فکری کنند، بدانید اصل مردم هستند و باید قدر این مردم را دانست.

وی در دیداربا وزیر کشورضمن بیان عظمت بعثت پیامبراکرم (ص) این روز را مهمترین روز عالم خلقت دانست و افزود: آنچه از سوره علق برداشت می‌شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرجع تقلید داشتن مسئولیت را در جامعه امروز بسیار مهم توصیف کرد و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند، باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و فقط به فکر خدمت به این مردم باشند.

وی مسئولیت را امانت دانسته و بهره مندی از این امانت را برای خدمت به مردم خواستار شد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به نامه حضرت امیر (ع) به مالک اشتر گفت: فراموش نکنید اصل، همین مردم هستند این مردم بودند که ٨سال جنگ را اداره کردند این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند پس تا می‌توانید خدمت کنید.

وی با اظهار ناراحتی از گرانی و وضع معیشتی مردم، فراوانی نعمت و داشتن مدیری خیرخواه را لازمه هرجامعه خوب دانست و بیان کرد: فقر و ظلم و جهل آفات هرکشور و حکومتی است.

آیت الله نوری همدانی هوشیاری مسئولان در مقابل نقشه‌های دشمن بویژه آمریکا و صهیونیسم و عربستان بعنوان صحنه گردانان را خواستار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر آیت الله نوری همدانی وزیر کشور معیشت سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان