Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:01:51 GMT

 رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۵۰۹

 رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان در مراسم بزرگداشت شهدا و آئین رونمایی از بازسازی و مرمت گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) که با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه روز بزرگداشت شهید ۲۲ اسفند هستیم که این روز سالروز تأسیس این نهاد مقدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در طول دوران ۴۲ ساله خدمات این نهاد، کارنامه ارزشمندی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه داده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه روز بزرگداشت شهید از سال ۸۳ آغاز شده است، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش‌هایی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم نیز، صورت گرفته است و اقداماتی در طول سنوات گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال در ادامه برنامه‌های فرهنگی ترویج فرهنگ شهدا تلاش‌های بسیاری شده است، خاطر نشان کرد: در راستای گرامی داشت نام و یاد مقام شهیدان و فضای جامعه با فضای نام و یاد شهیدان در سطح کشور عطر آگین شد و به تبع در استان البرز اقداماتی در این باره انجام شده است.

رستمیان گفت: روز شهید بهانه خوبی است برای اینکه بتوانیم، آنچه را که لازم است در جامعه به عنوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل نام و یاد شهیدان انجام شود.

وی با بیان اینکه فلسفه روز بزرگداشت شهدا برای تکریم و احترام به خانواده‌های معظم شهیدان و گرامیداشت یاد شهیدان است، اظهار کرد: سلسله فعالیت‌هایی از جمله فعالیت‌های عمومی از ۱۲ اسفند با برگزاری محافل و مجالس صورت گرفت و از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسیده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: از تمام دست اندرکاران مجموعه بهسازی، بازسازی و مرمت گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) که سعی کردند معنویت گلزار حفظ شود، تشکر و قدردانی دارم.

وی با بیان اینکه در این ایام برنامه تکریم و تجلیل میثاق با شهدا در استان البرز برگزار شد، متذکر شد: همچنین در دهه مبارک فجر مراسم باشکوهی در این باره صورت گرفت.

کد خبر 5167428

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج بنياد شهيد استان البرز ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر شیراز آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل عکس استانها شیوع کرونا زلزله سنندج شهرستان کرج استان البرز ترویج فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود