Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی استقلال با بیان اینکه پیروزی‌های این تیم ثمره تلاش فکری است گفت: ممکن است پیکانی‌ها مهره کلیدی نداشته باشند، اما به معنای واقعی تیم هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،فرازکمالوند  مدیر فنی استقلال در خصوص آخرین وضعیت جذب امین قاسمی‌نژاد گفت: امروز خدمت احمد مددی، مدیرعامل باشگاه بودیم و گفتند هیئت مدیره قول داده تا دوشنبه سه‌شنبه پنجره نقل‌وانتقالات را باز کند تا بتوانیم دو سه بازیکن اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فراز کمالوند نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و ضرورت توقف حمله رژیم صهیونیستی به غزه از چهارشنبه گذشته با تحصن دانشجویان در صحن دانشگاه کلمبیا آغاز شد و به سرعت به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شد.

دانشجویان در دیگر دانشگاه‌های آمریکا هم در اعتراض به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند و دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

 این تظاهرات با واکنش وحشیانه نیروهای پلیس مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟