Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از فردا جمعه (۲۲ اسفندماه) با حضور ۵۸۴ کاراته‌کا از ۷۲ کشور در استانبول ترکیه آغاز می‌شود. کاراته‌کاهای ایران در دو بخش کاتا و کومیته زنان و مردان در این مسابقات روی تاتامی می‌روند.

قرعه‌کشی مسابقات بدین شرح است

 بخش زنان

کاتای انفرادی

فاطمه صادقی در گروه یک مقابل حریفانی از روسیه، سوئیس، دو نماینده از اسپانیا، ترکیه، پرتغال، اسلواکی، تایلند و ایتالیا به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین باقری در گروه سه، مقابل حریفانی از ترکیه، ایتالیا، اسلواکی، دو نماینده از اسپانیا، مصر، سوئد، جمهوری چک، کلمبیا و مصر به میدان می رود.

مهسا افسانه در گروه چهار با نمایندگانی از ترکیه دو نماینده از اسپانیا، اسلواکی، مونته نگرو، ایتالیا، اتریش، روسیه و مقدونیه مصاف خواهد داشت.

وزن منفی ۵۰ کیلوگرم

سارا بهمنیار پس از قرعه استراحت در دور دوم باید با برنده دیدار بلغارستان و روسیه دیدار کند.

وزن منفی ۵۵ کیلوگرم

طراوت خاکسار در گام نخست با هانا کوکلوا از اسلواکی دیدار خواهد کرد.

وزن منفی ۶۱ کیلوگرم

رزیتا علیپور در دیدار نخست با جیسا ریستیک از اسلوونی دیدار خواهد کرد.

شیما آل‌سعدی در گام نخست فاطیما ناز ینن از ترکیه را پیش رو خواهد داشت و در صورت برد با سیلویا هرست از سوئیس دیدار خواهدکرد.

بخش مردان

کاتای انفرادی

ابوالفضل شهرجردی در گروه چهار با نمایندگانی از اسلواکی، ترکیه، مجارستان، آمریکا، اسپانیا و رومانی به رقابت خواهدپرداخت.

کاتا تیمی ایران (میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی، علی زند) در گروه ۲ در مقابل تیم‌هایی از اسپانیا، دو تیم از ترکیه و اوکراین دیدار خواهند کرد.

وزن منفی ۶۷ کیلوگرم

امیر مهدی‌زاده در دور اول با جیوان لی از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در صورت برد در دور دوم با دانیل دانیلو از روسیه به رقابت خواهد پرداخت.

امیررضا میرزایی در دور نخست به مصاف یوینی دیشلونکو از اکراین خواهد رفت و در صورت پیروزی با دیوید کوهن از آلمان دیدارخواهد کرد.

وزن منفی ۷۵ کیلوگرم

بهمن عسگری در دور نخست با یوسف الامانی از قطر به رقابت خواهد پرداخت.

علی اصغر آسیابری در رقابت نخست کاریل کازنتکو از روسیه را پیش رو خواهد داشت و در صورت پیروزی به مصاف هنری وکوا ازگرجستان می‌رود.

وزن منفی ۸۴ کیلوگرم

ذبیح اله پورشیب در گام نخست دانیل جورجی از مجارستان را پیش رو خواهد داشت. 

وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم

سجاد گنج زاده در رقابت نخست به مصاف طارق طاها محمود از مصر خواهد رفت و در صورت پیروزی با برنده بلژیک و مجارستان دیدار خواهد کرد.

برچسب‌ها فدراسیون کاراته شهرام هروی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته شهرام هروی کاراته فدراسیون کاراته شهرام هروی کاراته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدار‌های جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.   در این روز از رقابت‌ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر تنها با یک اختلاف امتیاز شکست خورد.   عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:    جدول ۶۴ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان) محمد رهبری ۷ – ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)    جدول ۳۲ نفره علی پاکدامن ۱۵ – ۷ انور ایلدریم (ترکیه)    جدول ۱۶ نفره علی پاکدامن ۱۴ – ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)   محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهر ارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.    جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است: علی پاکدامن: جایگاه ۹ محمد رهبری: ۳۴ محمد فتوحی:۸۶ فرزاد باهر ارسباران: ۱۰۱

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند