Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام عیسی بزمانی  امام جمعه ایرانشهر:  در محفل انس با قرآن‌ کریم که به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) با حضور قاریان و حافظان برجسته و دیگر اساتید ممتاز قرآن، در حسینیه سیستانی های شهرستان ایرانشهر برگزار شد؛ با تاکید بر توجه به آموزه‌های پیامبرگرامی اسلام اظهارداشت: همه عرصه‌های زندگی حضرت محمد(ص) آموزه و هدایت برای بشر است که باید از این فرصت برای رسیدن به کمال و سعادت نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  پیامبر(ص) را اسوه حسنه دانست و افزود: خانواده ها باید فرزندان خود را با محبت پیامبر و اهل بیت(ع) و انس با قرآن عجین کنند، زیرا محبت موجب الگوگیری از اخلاق و رفتار پیامبر و اهل بیت ایشان می شود.

امام جمعه ایرانشهر افزود: بعث رسول مهربانی‌ها در ۲۷ رجب سال ۱۳ هجری اتفاق افتاد و از آن زمان خداپرستی مردمان جاهل و خرافه‌پرست آن دیار آغاز شد و حضرت محمد(ص) در این راه سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را کشید اما موفق شد و امروز پیروان مکتب بعثت و دین اسلام در برابر همه زورگویی‌ها و ستمگری‌های حاکمان زمان خود می‌ایستند.

در این مراسم که علمای شیعه و سنی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند قاریان و حافظان برجسته ایرانشهر به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایا از قاریان و حافظان برجسته شهرستان ایرانشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ولادت پیامبر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن