Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:45:06 GMT

روز مبعث آغاز نقطه عطف اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۵۵۶

روز مبعث آغاز نقطه عطف اسلام است

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه روز مبعث آغاز نقطه عطف اسلام است گفت: وجود پیامبر اکرم (ص) باعث شد تا شرک، بت‌پرستی، جهل و جور و جاهلیت از زندگی مردم رخت بربندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، مدیر و اعضای اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج عصر امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) همزمان با عید مبعث با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این دیدار، روز مبعث را آغاز نقطه عطف اسلام دانست و اظهار کرد: در این روز مردی از نسل ابراهیم خلیل‌الله به پیامبری مبعوث شد و آن هم پیامبری که تجلی رحمت خداوند است.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه روز بعثت، روزی بزرگ و نعمتی از سوی خداوند سبحان به بشریت است افزود: وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) باعث شد تا شرک، بت‌پرستی، جهل و جور و جاهلیت از زندگی مردم رخت بربندد.

 

وی اذعان کرد: پیامبر اسلام (ص) در اجرای رسالت خود سختی‌های بسیاری متحمل شد و از سوی نزدیک‌ترین اقوام هم مورد آزار و اذیت قرار گرفت اما با اخلاق نیکو جهت هدایت آنها از تاریکی به سوی نور تلاش کرد که خداوند سبحان نیز در قرآن از آن به عنوان خلق عظیم یاد کرده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی هیئت رزمندگان اسلام را هیئتی تاثیرگذار و محوری عنوان کرد و ادامه داد: نقش رزمندگان و مدافعان حرم در جنگ سخت با مجاهدت، ایثار و فداکاری بر هیچکس پوشیده نیست و امروز در جنگ نرم هم با اخلاص و فداکاری، کار و تلاش صورت می‌گیرد.

 

«حسن دهقان» نیز با اشاره به اینکه نهاد مقدس امامت جمعه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: این نهاد مهم‌ترین پایگاه هدایت و سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و محور اجتماع بزرگ مردمی و وحدت آحاد مردم است.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اندیمشک در ادامه ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه نهاد امامت جمعه و اعلام آمادگی جهت همکاری با این نهاد مقدس، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این هیئت را بیان کرد.

 

در پایان این دیدار از زحمات «علی طاهری» مدیر اجرایی سابق هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اندیمشک بعثت پیامبر بزرگ اسلام عید مبعث اندیمشک هیئت رزمندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان، از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک، حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری، به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر، همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه ای در کیف جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

ملکی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک، سکه های کشف شده، مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن، در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور، با بیان اینکه با استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت: در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است