Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر روستایی ، مهاجم پرسپولیس که قرضی در پیکان بازی می کند ، بعد از بازی با استقلال گفت : داور ، پنالتی که اصلا پنالتی نبود را گرفت و بازی ما را خراب کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر روستایی مهاجم پرسپولیس که قرضی در پیکان بازی می کند ، پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت:

بازی ما را خراب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن پنالتی که پنالتی نبود و داور حتی بازیکن ما را اخراج کرد. اصلاً نمی ‌دانم چه اتفاقی می ‌افتد. هفته گذشته هم در مشهد پنالتی ما را نگرفتند و خطای درون محوطه را بیرون محوطه اعلام کردند. واقعاً باید یک مقدار به تیم ما نگاه شود. ما نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

وی گفت: بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم که سه چهار موقعیت خوب داشتیم و دو موقعیت برای خودم بود که متأسفانه گل نشد.او گفت:

استقلال تیم پرمهره ای است و با این وجود ما با ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال توانستیم مقابل حریف، بازی خوبی انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده بهتر نتیجه بگیریم.

روستایی درخصوص برنامه پیکان برای ادامه لیگ برتر و انگیزه های آنها در دیدار امروز گفت:

صد درصد برای برد آمده بودیم. شما هم بازی را دیدید که موقعیت‌های کدام تیم بیشتر بود. ما قطعاً برای برد آمده بودیم، چون در زمین خودمان بود. بازی بعدی با ذوب‌آهن در تهران است که محکوم به برد هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

ویدیو صحبت های امیر روستایی را در این خبر می توانید ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر امیر روستایی اخبار استقلال استقلال امیر روستایی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قضاوت پرسپولیسسپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بر عهده بیژن حیدری خواهد بود و فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رضا سخندان ناظر داوری است.
این دیدار (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟