Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ضمن تشریح برنامه‌های کنفرانس ملی «امام رضا (ع) و علوم روز» گفت: آیین اختتامیه این کنفرانس ملی، مقارن با روز مبعث نبی رحمت (ص) ۲۱ اسفند ماه ۹۹ با قرائت پیام مرجع عالی قدر جهان اسلام؛ آیت الله ناصر مکارم شیرازی توسط نماینده این مرجع عظام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مروی، تولیت معزز آستان قدس رضوی و دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانان این مراسم خواهند بود.


او افزود: تقدیر و رونمایی از تولیدات و آثار هشت نویسنده برتر در حوزه امام رضا (ع) و علوم روز، تقدیر از دو تن از چهره‌های شاخص علمی و برجسته ملی و بین المللی که در طول دهه‌های گذشته آثار ارزشمند و تاثیرگذار علمی را در ارتباط با احیای علوم و معارف عالم آل محمد (ص) به نگارش درآورده اند، از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه این کنفرانس ملی می‌باشد.


به گفته این مقام مسئول، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مطابق با رسالت‌ها و رویکرد‌های علمی خود مبتنی بر اولویت گذاری نسبت به موضوعات مرتبط با ترویج و تبیین معارف اهل بیت (ع) به ویژه اشاعه معارف عالم آل محمد (ص) و تبیین ارتباط مسائل علمی و اجرایی جامعه با معارف ایشان و ارائه راهبرد‌های علمی- دینی به آن، کنفرانس ملی «امام رضا (ع) و علوم روز» و هفت پیش نشست تخصصی را با حضور نخبگان و پژوهشگران حوزوی- دانشگاهی و مدیران و متولیان اجرایی کرده است.


رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به همکاری بیش از ۴۰ مجموعه علمی و دانشگاهی معتبر ملی در برگزاری برنامه‌های علمی کنفرانس امام رضا (ع) و علوم روز، خاطرنشان کرد: ۲۸۰ مقاله به صورت انفرادی و گروهی با موضوع؛ «ارتباطات و تبلیغ دینی»، «روانشناسی و علوم تربیتی»، «علوم پزشکی و سلامت»، «هنر و معماری»، «علوم سیاسی»، «مدیریت»، «اقتصاد»، «حقوق» و بخش ویژه «تجربه نگاری و الگوسازی اقدامات و برنامه‌های شاخص اعتاب مقدسه و اماکن متبرکه مذهبی با محوریت اقدامات مدیریتی، اقتصادی، حقوقی، هنری تبلیغی، تربیتی، بهداشت و سلامت و محرومیت زدایی» به دبیرخانه کنفرانس امام رضا (ع) ارسال شده است.


 رجوعی عنوان کرد: بالاترین حجم مقالات ارسال شده در سه محور علوم تربیتی و روانشناسی با ۵۰ مقاله، امام رضا (ع) ارتباطات و تبلیغات با ۴۵ مقاله و محور اشتغال و اقتصاد با ۴۰ مقاله می‌باشد.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه امام رضا کنفرانس م آثار رضوی کنفرانس ملی بین المللی علوم روز امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست مشترک با رئیس انجمن نانوفناوری ایران در محل این دانشگاه گفت: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

او افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار مطلوب بوده است.

 سپس رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در تاریخ‌های دهم و یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به‌میزبانی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

مالک نادری اعلام کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود