Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام گمانه زنی ها درباره احسان حاج صفی درست از آب درآمد و کاپیتان تیم ملی با جدایی از تراکتور به سپاهان برمی گردد. طبق اطلاعیه باشگاه تراکتور، احسان حاج صفی قراردادش را با تی تی ها فسخ کرده است و طی ۲۴ ساعت آینده به سپاهان خواهد پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، احسان حاج صفی که یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور در تابستان ۹۷ بود و همراه با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به این تیم تبریزی پیوست، پس از دو فصل و نیم حضور در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان به پایان راهش با آنها رسید و رسما از تراکتور جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان ملی‌پوش تراکتور که طی یک سال و نیم گذشته بارها شایعه جدایی‌اش از تراکتور قوت گرفته و در نقل و انتقالات زمستانی فعلی نیز بحث فسخ قراردادش جدی‌تر شده بود، در نهایت امشب به‌صورت رسمی با تراکتور فسخ قرارداد کرد.

حاج‌صفی که در پایان لیگ شانزدهم فوتبال ایران از سپاهان راهی سوپر لیگ یونان شد و در دو نیم‌فصل، دو تیم متفاوت را تجربه کرد، اما نتوانست روزهای خوبی همراه با پانیونیوس و المپیاکوس داشته باشد، در بازگشت به تراکتور دوباره روند خوب خود را طی کرد و تبدیل به ستاره تیمش شد.

این کاپیتان تیم ملی پس از سه پنجره نقل و انتقالاتی که مداوم درخواست جدایی از تراکتور را داشت، در نهایت پس از توافق با محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و از جمع شاگردان رسول خطیبی جدا شد.

باشگاه تراکتور با اعلام رسمی جدایی احسان حاج‌صفی در اطلاعیه‌ای نوشت:

به دنبال درخواست احسان حاج‌صفی مبنی بر جدایی از تراکتور و علی‌رغم تلاش‌های مالک و مدیریت باشگاه جهت جلب رضایت این بازیکن و بنابر تاکید و اصرار حاج‌صفی، باشگاه با جدایی وی موافقت کرد.

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده است:

بر این اساس حاج صفی با پرداخت حق فسخ قرارداد خود، به همکاری با باشگاه تراکتور پایان داد. باشگاه تراکتور نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های احسان حاج‌صفی برای وی آرزوی موفقیت دارد.

تراکتور در شرایطی یکی از مهره‌های کلیدی‌اش را دیگر در جمع خود ندارد که در نقل و انتقالات پیش‌فصل عملکرد قابل توجهی نداشت و در زمستان هم تنها پیمان بابایی را جذب کرده و همچنین سعید مهری را از دست داده است.

اکنون رسول خطیبی باید تدبیر ویژه‌ای برای پُر کردن جای خالی حاج‌صفی که یک بازیکن ملی و سطح اول‌اش بود، بیندیشد؛ ستاره‌ای که مطمئنا حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به کار تراکتور می‌آمد ولی در هر صورت تصمیم گرفت از جمع تبریزی‌ها جدا شود.

حاج‌صفی به دلیل شرایط زندگی شخصی‌اش احتمالا دوباره به اصفهان خواهد رفت و با سپاهان قرارداد می‌بندد تا این تیم را در ادامه لیگ برتر همراهی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حاج صفی تراکتور سپاهان رسول خطیبی پیمان بابایی لیگ قهرمانان آسیا احسان حاج صفی پیمان بابایی تراکتور رسول خطیبی سپاهان لیگ قهرمانان آسیا باشگاه تراکتور احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌ها این هفته استقلال صدرنشین در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس و سپاهان هم در ورزشگاه آزادی برگزارکننده دیدار ال‌کلاسیکوی ایران خواهند بود.

*آزمون سخت نکو برای حفظ صدر

استقلال تهران در حالی راهی تبریز شده است که برای حفظ صدر جدول کار سختی را مقابل تراکتوری دارد که خود برای سهمیه می‌جنگد و با ورود حمید مطهری به تیمشان به نوعی به دنبال خروج از حواشی کناره‌گیری پاکوخمس سرمربی اسپانیایی‌شان هستند. بدون شک استقلال در یکی از سخت‌ترین چالش‌های هفته‌های پایان فصل خود باید در مقابل تماشاگران تراکتوری بازی کند. مسابقه‌ای که چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این بازی است و تعداد زیاد بازیکنان سابق سرخابی در جمع کنونی تراکتور، و همچنین حضور چند تراکتوری سابق در تیم استقلال این مسابقه را جذاب‌تر هم کرده است.

پورشورها این فصل مقابل تیم‌های مدعی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان از پنج مسابقه‌ای که برگزار کرده‌اند، فقط یک امتیاز گرفته‌اند تا این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل انتقاد به پاکو خمس باشد و حالا تی‌تی‌ها با حمید مطهری که در بازی جام حذفی خود موفق بوده و صعود کرده‌اند، آخرین شانس را دارند تا با پیروزی بر صدرنشین جدول امیدهای خود را برای کسب سهمیه زنده نگه دارند.

*پرسپولیس به دنبال انتقام

اما در دیگر بازی مهم امروز سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان هستند. پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم در اراک و حذف از گردونه جام حذفی، حالا فقط لیگ برتر را برای کسب جام مقابل خود می‌بیند و در این راه باید در هفته های باقیمانده با رقیب دیرینه خود استقلال رقابت کند. شاگردان اوسمار ویرا عصر امروز این شانس را دارند تا با عبور از سپاهان هم انتقام بازی رفت را بگیرند و هم با توقف احتمالی استقلال در تبریز، صدرنشینی را با هوادارانشان جشن بگیرند.

ژوزه مورایس به عنوان سرمربی آمار خوبی برابر پرسپولیس دارد و مرد پرتغالی از چهار رویارویی خود با قرمزها به دو پیروزی رسیده و یک بار باخته که این تک باخت به دیدار جام حذفی دو تیم برمی‌گردد و به عبارت دیگر مورایس در چارچوب لیگ برتر، شکستی را مقابل قرمزها تجربه نکرده است.

رضا اسدی از سپاهان و علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس غایبان بزرگ ال‌کلاسیکوی ایران هستند.

*چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17
تراکتور تبریز -استقلال- ساعت ۱۷
مس رفسنجان - گل گهر  سیرجان  - ساعت ۱۷:۴۵
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران   - ساعت ۱۸

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان - ساعت ۱۸:۱۵

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی  - ساعت ۱۸:۱۵

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت ۱۹:۳۰

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال