Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نوش‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دیدار با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان صورت گرفت و موارد و معضلات و مشکلات با وزیر ورزش در میان گذاشته شد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: در این دیدار با توجه به جمعیت مذکور خواستار توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان، در حل مشکلات جوانان و تأمین نیازها و رفع کمبودها و امکانات ورزشی این سه شهرستان شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوش‌آبادی، وجود ظرفیت‌های بالای ورزشی و حضور فعال ورزشکاران در رشته‌های مختلف و راهیابی تعدادی از تیم‌های ورزشی از جمله فوتسال و والیبال به لیگ برتر کشور را از پتانسیل‌های مطلوب حوزه انتخابیه دانست و عنوان داشت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از عدم حمایت جدی مسئولان در حل مشکلات این تیم‌ها، انتقاد شد و ضرورت تأمین نیازهای مالی و تجهیزاتی هیأت‌های ورزشی این منطقه و حل مشکلات و موانع موجود ورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است که وی عنوان داشت: در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ضمن بیان مشکلات و تنگناهای موجود و تائید نقطه نظرات نماینده مردم در مجلس، دستورات مکتوبی، برای تأمین بخشی از نیازهای مالی و تجهیزاتی هیأت‌های ورزشی سه شهرستان، صادر کرد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم پنج هزار نفری قرچک، تأمین مالی برای ساخت شش زمین چمن برای ۳ شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا و زمین چمن جواد آباد خبر داد و گفت: این موارد مورد موافقت وزیر قرار گرفته است.

کد خبر 5167441

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر شیراز آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان عکس استانها اردبیل شهرستان کرج شیوع کرونا زلزله سنندج وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد