Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:42:56 GMT

سولسشر: تساوی نتیجه منصفانه‌ای بود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۹۰۴

سولسشر: تساوی نتیجه منصفانه‌ای بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تساوی 1-1 برابر میلان در اولدترافورد، نتیجه منصفانه ای بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب منچستریونایتد میزبان میلان بود و دو تیم در پایان به تساوی 1-1 رضایت دادند. در بازی امشب روسونری 17 شوت به سوی دروازه زده بود و در مقابل منچستریونایتد تنها هفت ضربه به سوی دروازه دوناروما شلیک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل میلان در ده دقیقه آغازین نیمه اول توسط داور مردود اعلام شد اما در آخرین ثانیه های بازی سیمون کیائر توانست گل امد دیالو را جبران کرده و بازی با تساوی به پایان رسید.

 

 

سولسشر پس از پایان بازی گفت: "خیلی ناامیدکننده بود که روی یکی از آخرین ضرباتی که در این مسابقه به توپ خورد، گل خوردیم. معلوم است که این اوضاع را برای ما سخت تر کرد اما به هر حال همیشه قرار بود که سرنوشت صعودکننده در بازی برگشت مشخص شود."

 

بازی برگشت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه آینده در سن سیرو در حالی برگزار خواهد شد که میلان یک گل ارزشمند در خانه حریف به ثمر رسانده است.

خبرنگاران از سولسشر راجع به نامطمئن بودن هندرسون در دفع ضربه کیائر سوال کردند؛ به نظر می رسید که توپ از میان انگشتان او لغزید و وارد دروازه شد.

 

 

سولسشر در پاسخ گفت: "من هندرسون را دیده ام که چنین توپ هایی را می گیرد اما ما ساختار این مسابقه را باختیم. ما خیلی عقب کشیدیم و آنها تمام فضاها را پر کردند و توانستند با ضربه سر گل بزنند. ما باید با بازیکنانی که آنجا داشتیم به سمت توپ یورش می بردیم.

کمی زیادی در تصاحب توپ کند بودیم. این چیزی است که از بازی امشب باید بیاموزیم. ما هر هفته باید بهترین نمایش خود را داشته باشیم. ما برابر تیم های بسیار خوبی بازی می کنیم.

احتمالا تساوی نتیجه ای منصفانه بود."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که پیکان موفق شده بود از معدود حملات خود به نتیجه برسد و با به تساوی کشاندن بازی مقابل شمس آذر، امیدوار به دشت یک امتیازی از قزوین باشد شاگردان سعید دقیقی در ثانیه‌های پایانی به گل برتری دست یافتند.

شمس آذر که برای فراموشی شکست مقابل استقلال مصمم به برد برابر پیکان بود، از همان ابتدای بازی توانست توپ و میدان را در دست گرفته و از حملات پردامنه خود به گل دست یافته و برنده راهی رختکن شود. این برد اما در دقایق پایانی نزدیک بود با تساوی عوض شود اما حسین گودرزی توانست با ضربه تمام کننده خود، کار را یکسره کند.

این تصویر تیمی از شمس آذر اما قابل توجه است، جایی که بازیکنان این تیم در قاب یادگاری‌شان سعید دقیقی را نیز در کنار خود داشته باشند و عکس تیمی ۱۲ نفره‌شان را ثبت کنند. ۱۲ نفری که در نهایت پیکان را با تفکرات سرمربی جاه‌طلب‌شان شکست دادند.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز