Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو پروژه زیر ساختی بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان با اعتباری دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومانی توسط خیران شهرستان گلپایگان ساخته شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، دو پروژه زیر ساختی شبکه بهداشت و درمان در گلپایگان به همت خیران در بیمارستان امام حسین(ع) ساخته شد و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر رستمی با بیان اینکه طرح ساخت این دو پروژه پیش از شیوع کرونا برنامه ریزی شده بود، گفت: هزینه اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی برای داروخانه و ۷۵۰ میلیون تومانی برای آزمایشگاه پیش بینی و به خیران پیشنهاد شده بود اما گرانی مصالح ساختمانی در یک سال اخیر، سبب افزایش هزینه های پروژه شد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در خصوص هزینه کرد دو پروژه داروخانه و آزمایشگاه بیمارستان امام حسین (ع) تشریح کرد: خیران هزینه اولیه برای داروخانه ۵۰۰ میلیون تومان و برای داروخانه ۹۲۰ میلیون تومان پرداخت کردند و هزینه ۶۰۰ میلیون تومانی آزمایشگاه و ۴۰۰ میلیون تومان باقی مانده داروخانه را با فروش زمین اهدای خیری ناشناس تامین شد و این دو پروژه تکمیل شده است و هنوز  این پروژه ها حدود ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد.


وی با بیان اینکه پروژه داروخانه رضا صحت، ۲۴۰ متر زیر بنا دارد که با هزینه ۹۲۰ میلیون تومان ساخته شده است، افزود: پروژه آزمایشگاه مرتضی صفایی به وسعت ۴۰۰ مترمربع با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
طاهره چنگیز در حاشیه افتتاح این پروژه ها، پروژه ساخت اتاق جراحی بیمارستان امام حسین (ع) با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دیدن کرد و برای تکمیل و تجهیز آن وعده همراهی داد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگان افتتاح پروژه بیمارستان امام حسین میلیون تومانی میلیون تومان دو پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم