Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار آاس رم و شاختار دونتسک در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برتری 3-0 جالوروسی به پایان رسید. پائولو فونسکا پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

سبک بازی شاختار دونتسک را می دانستیم. آنها در ضدحملات بسیار خوب هستند و توانستیم به شکل مناسبی آنها را خنثی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد امشب رم بسیار خوب بود. به موقع پرس کردیم، به موقع عقب نشستیم و درک خوبی از روند بازی داشتیم. به حریف موقعیت خطرناکی در حمله ندادیم. از توپ های بلند پشت مدافعان شاختار دونتسک استفاده کردیم چون می دانستیم آنها از عمق دفاع نمی کنند و خط دفاعی را جلوتر قرار می دهند.

هرگز بازی آسانی نبود. شاختار تیم قدرتمندی است. آنها را به خوبی می شناسم؛ ترکیب با کیفیتی دارند. این تیم، دو بار رئال مادرید را شکست داد و البته دو بار مقابل اینتر مساوی کرد.

جانلوکا مانچینی فداکاری کرد و در زمین ماند؛ او مشکل فیزیکی داشت چون در هر بازی به طور کامل در زمین است. بازیکنانی داریم که خسته هستند اما می خواهند تحت هر شرایطی بازی کنند. این روحیه و مسئولیت پذیری بسیار ارزشمند است.

بازیکنان رم در لیگ اروپا باانگیزه و تمرکز بیشتری حاضر می شوند؛ نگاه ویژه ای به این رقابت ها دارند. می خواهم همین نگرش را نیز از آنها در هر مسابقه از سری آ ببینم. از حضور در رم بسیار خوشحال هستم و به مربیگری در این تیم افتخار می کنم. کار کردن در اینجا به هیچ وجه آسان نیست و حفظ تعادل، مهم ترین فاکتور برای موفقیت است.

اخبار داغ 

میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شدند / استقلال در عربستان؛ پرسپولیس در هند نایب رییس باشگاه پورتو: به بازیکنان بیشتری شبیه طارمی نیاز داریم حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسپانسر اینتر | پیشنهاد یک کمپانی تولید محتوای بزرگسالان به اینتر تیم منتخب هفته سوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است