Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرضه محصولات آبزی بسته بندی و فرآوری شده با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف برای بازارعید از ۹ اسفند آغاز و تا هفته سوم فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

 

به گزارش پول نیوز، مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: امسال همچنین عرضه کنسرو ماهی با تخفیف های ۱۲تا ۱۵ درصد برای مصرف مردم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عیسی گلشاهی با بیان این که کنسرو ماهی قزل آلا نیز جزو محصولات دارای تخفیف است، افزود: این محصولات در تمام فروشگاه های زنجیره ای همچون رفاه، سپه، افق کوروش و شهروند با تخفیف در دسترس مردم قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، امسال محصولاتی مانند فیله ماهی سی بس که در بسته بندی های خاص برای افزایش ماندگاری عرضه می شد، برای تعدیل قیمت و استفاده بیشتر آن، در بسته بندی های متنوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، زیرا در روزهای پایانی سال و ایام نوروز محصولات آبزی کمتر در فریزر می مانند.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا و مصرف آبزیان، برای تامین این محصولات پروتئینی با قیمت مناسب، برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی اضاف کرد: امسال برای جلوگیری از تراکم در مراکز خرید و حفظ فاصله گذاری ها به دلیل شیوع کرونا، از تولیدکنندگان درخواست کردیم یک هفته زودتر عرضه محصولات خود را با تخفیف های نوروزی در بازار آغاز کنند و این عرضه تا هفته سوم ادامه خواهد داشت.

گلشاهی خاطر نشان کرد که در سال های گذشته، عرضه آبزیان با تخفیف های نوروزی از ۱۵ اسفند شروع و تا هفته دوم فروردین ادامه داشت.

وی در مورد قیمت آبزیان اذعان داشت: با توجه به تغییر هزینه های تولید، افزایش قیمت برای آبزیان نیز رخ داده، اما این افزایش قیمت نسبت به تورم عمومی در سطح جامعه و افزایش چشمگیر در برخی محصولات پروتئینی، کمتر بوده است.

گلشاهی افزود: تولیدکنندگان برای آشتی مردم با آبزیان و مصرف این محصولات، تخفیف ها را روی محصولات خود انجام می دهند.

وی درباره مزیت مصرف آبزیان گفت: مصرف آبزیان موجب تامین ویتامین D و افزایش سیستم ایمنی بدن می شود و از این رو باید کاری کنیم که قیمت ها مناسب تر و سطوح دسترسی مردم به این محصولات بیشتر شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آبزیان شیلات پول نیوز قیمت ماهی تورم تا هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران/ رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو