Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مومبای (بمبئی)، به مناسبت عید سعید مبعث و فرارسیدن زادروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته (پنجشنبه) مراسم رونمایی از کتابی با عنوان «رفیق خوشبخت ما» با حضور «ابوالفضل محمد علیخانی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مومبای در مسجد ایرانیان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب حاوی نکات ارزشمندی از زندگی، خاطرات و مجاهدت‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بوده و در دو زبان انگلیسی و اردو به چاپ رسیده است. 

در این برنامه، «آشوری» مدیر خانه فرنگ جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علمای بزرگ شیعیان مومبای اعم از مولانا جعفر خان و مولانا سید حسین مهدی حسینی سخنرانی کردند. 

در این مراسم علیخانی با تبریک عید مبعث و با بیان نکاتی از زندگی درخشان شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف از جمله رشادت‌های آن بزرگوار در میدان جنگ و نبرد، نبوغ و بلاغت در حوزه دیپلماسی و مذاکره و شرکت و برگزاری برنامه‌های مختلف اجتماعی، شخصیت وی را سرمشقی ایده‌ال برای کلیه شیعیان و مسلمانان به ویژه جوانان آزاده و مسلمان خواند و نسبت به بهره‌برداری جوانان از این کتاب ارزشمند ابراز امیدواری کرد.

برچسب‌ها سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران جهان و سردار سلیمانی بمبئی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران جهان و سردار سلیمانی سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران جهان و سردار سلیمانی بمبئی ایران اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است