Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:24:23 GMT

تنها کسی که فریب دیاباته را نخورد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۸۸۷

تنها کسی که فریب دیاباته را نخورد

شیخ دیاباته مهاجم استقلال سبک خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم استقلال پنالتی زن قهاری است او تمامی پنالتی های خود در استقلال را تبدیل به گل کرده است. مهاجم آبی ها سبک خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد که از فریب دروزاه بان استفاده می کند. روز گذشته شیخ در جریان بازی تیمش مقابل پیکان در جام حذفی گل نخست را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برخلاف حرکت دروازه بان پیکان توپ خود را تبدیل به گل کرد تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد.

نکته قابل توجه این است که او از پنج پنالتی اخیر خود چهار بار موفق به فریب دروازه بان ها شده و فقط پیام نیازمند دروازه بان سپاهان توانست جهت پنالتی دیاباته را تشخیص بدهد که این یک آمار خوب برای مهاجم استقلال به حساب می آید.


 

فرهاد مجیدی نیز گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه‌دار شود.

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استقلال فوتبال شیخ دیاباته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد

حیدر سلیمانی درباره دیدار تیم های استقلال و تراکتور صحبت کرد.

طرفداری | حیدر سلیمانی در مورد قضاوت نیمه دوم دیدار تراکتور و استقلال صحبت کرد. 

حیدر سلیمانی به فارس گفت:

در دقیقه ۵۰ جدال عارف آقاسی و مهرداد محمدی برای در اختیار گرفتن توپ با روی زمین افتادن مهاجم استقلال همراه شد و خطایی اتفاق نیفتاد.

وی افزود:

در دقیقه ۶۴ گوستاوو، بازیکن تراکتور با تکل درست و بدون خطا توپ را از مقابل پای مهرداد محمدی خارج کرد و در ادامه مهاجم استقلال با برخورد به پای مدافع کنترل خود را از دست داد. به همین دلیل تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

کارشناس داوری عنوان کرد:

در دقیقه ۶۵ نیز محمد حسین مرادمند درون محوطه جریمه تراکتور روی زمین افتاد که به دلیل واضح نبودن تصاویر نمی‌توان در مورد این صحنه قاطعانه نظر داد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا