Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:48:23 GMT

برنامه وزارت جهاد برای کاهش قیمت میوه با عرضه مستقیم آن

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۹۹۳

برنامه وزارت جهاد برای کاهش قیمت میوه با عرضه مستقیم آن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عرضه مستقیم میوه برای تعدیل قیمت‌ها به نفع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور رفاه حال هم میهنان در نظر دارد با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور و استانداران و شهرداران محترم، از طریق تولیدکنندگان و تشکلهای آنان اقدام به عرضه مستقیم میوه و صیفی جات در سطح کلان شهرها به ویژه تهران بزرگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا کلیه مدیران و مسئولین شهرک‌های مسکونی متقاضی می‌توانند برای استقرار عرضه کنندگان در شهرک‌های تحت مدیریت خود در تهران با شماره تلفن ۸۸۹۰۱۰۱۱ – ۰۲۱ و در استان‌ها با مدیریت تعاون روستایی استان مربوطه تماس بگیرند.

همچنین نهادهای دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند به منظور تهیه میوه برای پرسنل خود با شماره فوق تماس بگیرند.

کد خبر 5167493

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قیمت میوه سازمان مرکزی تعاون روستایی بازار شب عید میوه شب عید قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی شاخص کل بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت قیمت طلا وزارت نیرو بازار شب عید بازار سهام لایحه بودجه ۱۴۰۰ غصه بزرگ بورس تهران کالاهای اساسی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین