Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات بعد از یک سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تدابیر شدید بهداشتی در هتل «WOW» شهر استانبول به مدت سه روز جریان خواهد داشت. عصر روز گذشته پس در پایان دو روز کلاس توجیهی و هماهنگی داوران، از سوی شورای داوران فدراسیون جهانی اعضای هیأت ژوری این مسابقات انتخاب شد که حضور یک بانوی ایران جلب توجه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیرا گوزل زاده با در اختیار داشتن بالاترین درجه داوری جهان که طی دو سال گذشته حضوری مستمر در معتبرترین رقابتهای برگزار شده از سوی WKF داشته است، به عنوان عضو هیأت ژوری این مسابقات و مدیر تاتامی انتخاب شده است. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ایران افتاده است.

گوزل زاده در این مورد به خبرنگار مهر گفت: باعث افتخار است که کمیته داوران فدراسیون جهانی اعتماد کرده و چنین مسئولیت سنگینی را من داده است. سعی می‌کنم همانند گذشته بهترین عملکرد را داشته باشم، چرا که افق دید من در داوری بالاتر از اینهاست.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته همیشه در مسابقات جهانی، کاراته وان و آسیایی حضوری فعال داشته و تلاشم این بوده بتوانم در مسیر عدالت بهترین عملکرد را داشته باشم و جای خوشحالی است که تمام این زحمات از سوی مسئولان WKF دیده شد.

بانوی داوری ایران در پایان گفت: ورزش ایران اسلامی در رشته‌های مختلف داوران بین المللی زیادی در بخش بانوان دارد که از شایستگی‌های زیادی برخوردارند و در هر مسابقه‌ای حضور دارند بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند و من نیز نماینده این عزیزان هستم تا پرچم بانوان ایرانی را همچنان بالا نگه دارم.

کد خبر 5167403

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون کاراته تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال مهدی طارمی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی تکواندو باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا کاراته جودو تنیس روی میز حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!

محمد مهاجری با کنایه به پست جدید همسر رئیسی گفت: واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

وی در یادداشتی تلگرامی نوشت: رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا