Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@16:39:26 GMT

اتحادیه اروپا4شهروند چینی را تحریم میکند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۱۹۷

رسانه‌ها خبر دادند، اتحادیه اروپا علیه چهار شهروند چینی و یک فرد حقوقی بابت "نقض حقوق بشر در منطقه سین‌کیانگ" تحریم وضع می‌کند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وال استریت ژورنال از قول دیپلمات‌هایی که خواستند نامشان فاش نشود، گفت: این تحریم‌ها که شامل ممنوعیت سفر و بلوکه شدن دارایی‌ها می‌شود، به صورت رسمی در نشست وزرای خارجی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اواخر ماه جاری میلادی تصویب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی این مقام‌های چینی و آن کمپانی که تحت تحریم قرار می‌گیرند همچنان نامشخص است.

پکن مدت‌هاست که بابت "نقض‌های سیستماتیک حقوق بشری علیه مسلمانان اویغور در سینکیانگ" مورد انتقادهای شدید ازسوی کشورهای غربی از جمله انگلیس، کانادا و آمریکاست.

چین اما این اتهامات را نمی‌پذیرد و آن را با انگیزه‌های سیاسی می‌داند. منبع: ایسنا برچسب ها: اتحادیه اروپا ، شهروند چینی ، تحریم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اتحادیه اروپا شهروند چینی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در اظهاراتی عنوان کرد هیچ همبستگی میان کشورهای اتحادیه اروپا در مواجه با سیاست بلوک در قبال روسیه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بورل در سخنرانی در دانشگاه آکسفورد گفت: تمامی کشورهای اتحادیه اروپا این ارزیابی (که روسیه تهدیدی برای موجودیت است) را ندارند. برخی کشورهای اتحادیه اروپا می‌گویند که روسیه تهدیدی علیه موجودیت ما نیست و دوست خوبی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اکثریت کشورهای اتحادیه اروپا چنین نظری ندارد اما چندین کشور با چنین دیدگاه پیدا می‌شوند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دوگانگی سیاسی حال حاضر در آمریکا باعث تاخیر نیم ساله در ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین در زمان جنگ شده است.

بورل افزود: نیمی از سال زمان زیادی است و می‌تواند به معنای تفاوت در پیروزی یا شکست باشد.

وی در ادامه گفت: موجودیت اوکراین به ما وابسته است. من می‌توانم با قطع کمک‌ها، ۲ هفته‌ای به جنگ پایان دهم. اگر تامین تسلیحات برای اوکراین را قطع کنم، اوکراین نمی‌تواند مقاومت کند، تسلیم خواهد شد و جنگ به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان