Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@13:52:26 GMT

چگونه لامبورگینی پاپ سر از موصل عراق درآورد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۲۰۱

چگونه لامبورگینی پاپ سر از موصل عراق درآورد؟

همزمان با سفر پاپ به استان نینوی و شهر موصل در شمال عراق، کار بازسازی مدرسه، مهدکودک و چند مرکز دیگر مسیحیان که به دست گروه تروریستی داعش در این منطقه تخریب شده بود به پایان رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از خبرگزاری کاتولیک، این پروژه‌ها با کمک مستقیم پاپ فرانسیس به انجام رسیده است.

بر اساس این گزارش، نوامبر ۲۰۱۷ مدیران شرکت لامبورگینی یکی از خودرو‌های اسپورت این شرکت را طی مراسمی به پاپ هدیه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ ماه بعد که پاپ این خودرو گرانقیمت را در یک مراسم دینی دریافت و روی بدنه‌اش را هم امضا کرد، واتیکان آن را در مزایده‌ای که در لندن برگزار شده بود به قیمت ۹۵۰ هزار دلار به فروش رساند.

کل این مبلغ نیز به بازسازی موسسات مسیحی تخریب‌شده در استان نینوی در عراق اختصاص یافت.رهبران مسیحیان عراق امیدوارند با تکمیل کار بازسازی این مناطق، آوارگان مسیحی که بعد از تهاجم و جنایات داعش از مناطق خود گریخته بودند به محل زندگی سابق‌شان بازگردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لامبورگینی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران