Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سران کشور‌های آمریکا، استرالیا، ژاپن و هند امروز جمعه اولین گفتگوی امنیتی چهارجانبه خود را در یک فضای مجازی برگزار می‌کنند.

این مجمع چهارجانبه موسوم به ناتوی آسیایی در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد.

هدف از این نشست آمادگی چهار کشور برای ارتقای توانایی‌ها و رفع چالش‌های مشترک در منطقه هندوپاسیفیک و همچنین مهار توان نظامی و اقتصادی چین، مهمترین و بزرگترین رقیب آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار فیلیپ دیویدسون، افسر ارشد ارتش آمریکا در آسیا و اقیانوسیه، این هفته پیشنهاد کرد که این گروه باید به دنبال پیشرفت‌های بزرگتر باشد.

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کره جنوبی احتمال دارد به این مجمع بپیوندد، به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش آمریکا اقتصاد چین نشست مجازی ناتوی آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود