Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:17:51 GMT

میزبانی شارجه امارات از تراکتور در سمنان؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۳۰۲

میزبانی شارجه امارات از تراکتور در سمنان؟

باشگاه شارجه اعلام کرد آمادگی میزبانی از مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا و حریفان خودش را در ورزشگاه منطقه سمنان شهر شارجه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، بدر احمد معاون حرفه‌ای باشگاه شارجه در این خصوص گفت: ما برای میزبانی از مسابقات گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا آمادگی کامل داریم و امیدواریم بتوانیم این‌بار مجوز صعود به مراحل بعدی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می‌کنیم که در کسب میزبانی از ما حمایت کرد و با تمام تلاش به دنبال تحقق این هدف بود. شارجه در این دوره حضور افتخاری ندارد و تلاش می‌کند موفقیت ارزشمندی کسب کند. 

وی همچنین گفت: می‌دانیم حریفان خوبی در پیش خواهیم داشت که در سطح بالایی قرار دارند. رقابت در این گروه نزدیک‌تر می‌شود اما برای صعود از این مرحله تلاش می‌کنیم.
بدر احمد همچنین به امکانات باشگاه شارجه برای میزبانی از بازی‌ها اشاره کرده و گفت: ورزشگاه اصلی باشگاه در منطقه «سمنان‌» آماده میزبانی از بازی‌ها خواهد بود و البته با توجه به الزامات مورد نظر کنفدراسیون امکانات مورد نیاز را در این ورزشگاه فراهم می‌کنیم.  بازی‌ها از دوم تا چهاردهم ماه رمضان در اینجا برگزار می‌شود و AFC مبلغ 500 هزار دلار برای هر باشگاه میزبان به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته است.

گفتنی است بازی‌های گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به میزبانی شارجه امارات و با حضور تیم‌های تراکتورسازی از ایران، پاختاکور ازبکستان و برنده مسابقه پلی‌آف بین نمایندگان عربستان و عراق برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال الشارجه امارات تراکتور سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

طرفداری | دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!