Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:17:37 GMT

کاشت ۴۵ هزار بوته گل در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۶۰۶

کاشت ۴۵ هزار بوته گل در مراغه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مروتی سرپرست شهرداری مراغه  گفت: برای فضاسازی شهر مراغه طرح فرش گل در ۵ نقطه شهر در ابعاد ۲۵ تا ۵۰ مترمربع اجرا می‌شود.

او گفت: انواع گل‌های بنفشه، همیشه بهار و شب بو در حاشیه خیابان‌ها، میادین و سطح بوستان‌ها و بلوار‌های شه ربا هدف زیباسازی و طراوت بخشیدن به معابر کاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست شهرداری مراغه گفت: با هدف اصلاح شاخ و برگ‌های اضافی هرس فصلی درختان در معابر شهر و پارک‌ها به صورت کلی و جزئی اجرا شده است.

مروتی گفت: در طرح استقبال از بهار بیش از یک هزار اصله نهال درخت غیر مثمر برای توسعه فضای سبز شهری در مراغه کاشته شده است.

او افزود: در راستای طرح استقبال از بهار المان‌های نوروزی با نماد سال گاو توسط واحد زیباسازی شهرداری مراغه در سطح شهر نصب می‌شود.

مراغه دارای ۲ میلیون متر مربع فضای سبز بوده و سرانه فضای سبز عمومی این شهر ۱۲ متر مربع است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت گل شهرداری مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم

روح الله احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به تنوع آب و هوایی مناسب این شهرستان برای کاشت نهال انجیر دیم، کاشت انجیر در اراضی بخش چاهک اجرا شد.

وی با بیان آنکه انجیرهای کشت شده در شهرستان از ارقام استهبان، سبز، سیاه و گلاب است، افزود: انجیر دیم تنها از طریق نزولات آسمانی آبیاری می‌شود و اگر بارندگی کمتر از حد نرمال باشد به صورت غرقابی سه تا چهار مرحله آبیاری می‌شود.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان خاتم تصریح کرد: در شهرستان خاتم ۶۵ هکتار انجیر وجود دارد که ۴۲ هکتار بارور و ۲۳ هکتار غیر بارور است و ۲۸۰ هکتار اراضی شیب دار به کشت انجیر اختصاص یافته است.‌

کد خبر 6092042

دیگر خبرها

  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم