Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:09:43 GMT

برف و باران مسیرهای استان تهران را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۹۷۷۵

برف و باران مسیرهای استان تهران را فرا گرفت

عادل مصدقی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از روز گذشته سامانه بارشی جدیدی وارد استان تهران شد که ساعات بامدادی این سامانه کلیه نقاط استان را فرا گرفت.

وی افزود: هم اکنون در ارتفاعات شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه بارش برف در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در جاده هراز، امامزاده هاشم (ع) و امامزاده داود (ع) شاهد برف نسبتا شدیدی هستیم که عوامل راهداری با تجهیزات کامل مشغول عملیات شن و نمک پاشی و همچنین برف روبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در سایر نقاط استان تهران نیز شاهد بارش باران هستیم و طبق پیش بینی هواشناسی این بارش ها در ساعاتی پایانی امشب افزایش خواهد یافت.

مصدقی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضرور در ارتفاعات استان تهران خودداری کنند و جهت سفر حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گفته وی، با تلاش عوامل راهداری هیچ جاده ای در استان تهران مسدود نشده و بدلیل ممنوعیت تردد خودروها در مسیرهای شمالی کشور شاهد تردد اندک خودروهای شخصی هستیم و در مسیرهای شمالی استان شاهد تردد کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی هستیم که ترددشان بدون مشکل در جریان است.

مصدقی همچنین به مردم توصیه کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیرهای کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری استان تهران بارش برف اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به البرز شاهد بارش باران در اکثر مناطق استان هستیم.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان البرز و استقرار آنها با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات در راه‌های مختلف و تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد.

زندی فر از رانندگان درخواست کرد تا قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6096040

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان