Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه اعلام کرده در پست وینگر و یا هافبک تهاجمی نیاز به بازیکن دارد و یکی از خریدهای استقلال در این پست خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درحالی که فرهاد مجیدی پیش از این اعلام کرده بود تنها به دنبال به خدمت گرفتن امین قاسمی تژاد است اما فراز کمالوند طی مصاحبه‌های خود بارها از خرید ۲ تا ۳ بازیکن لیگ برتری خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای امین قاسمی‌نژاد و استقلال همچنان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید در نهایت مهاجم شهر خودرو که جدایی اش قطعی به نظر می‌رسد راهی کدام تیم خواهد شد. اما گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص دیگر بازیکن لیست فرهاد مجیدی شده است.

مجیدی اعتقاد دارد وینگرهای این تیم در فاز هجومی باید بازیکنان زهردارتری باشند تا بتوانند روی موقعیت سازی بهتر عمل کنند به همین دلیل در این پست حتما یک بازیکن به خدمت خواهد گرفت. بازیکنی که گفته می‌شود میلاد جهانی هافبک ذوب آهن است که پیش از این یک بار این باشگاه اعلام کرده بود او را به استقلال واگذار نخواهد کرد. اما مدیران استقلال برای به خدمت گرفتن او دوباره مذاکراتی را آغاز کرده اند و امیدوارند تا این بار این بازیکن را آبی‌پوش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن میلاد جهانی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها