Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@05:27:28 GMT

شفاف‌سازی خداداد درباره رای حاج‌صفی

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۰۰۷

شفاف‌سازی خداداد درباره رای حاج‌صفی


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، خداداد عزیزی یکی از کسانی بود که بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال انتقادات شدید علیه احسان حاج صفی مطرح. اودر اختتامیه فیلم های ورزیشی که دیروز برگزار شد دوباره در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «در انتخابات فدراسیون همه چیز از قبل مشخص بود. من اسم نمی‌برم، اما برای اهالی فوتبال یا همان فوتبالی‌ها متأسفم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی فوتبالی‌ها به غیر فوتبالی‌ها رای می‌دهند، دیگر از غیر فوتبالی‌ها چه انتظاری می‌توان داشت؟ فکر می‌کنم که این آدم‌ها به خاطر موقعیت خودشان رای می‌دهند، نه به خاطر فوتبال ایران؛ شاید اگر به فلان نامزد رای ندهند، بازوبند کاپیتانی را از آن‌ها بگیرند و موقعیت شان به خطر بیفتد. به هر حال چنین آدم‌هایی نگران موقعیت شان بودند و به اعتقاد من آدم‌های کوچکی هستند»

خداداد عزیزی ادامه داد: اصلا شکل رای دادن در فدراسیون فوتبال غلط است. آقایان طوری چیدند و اساسنامه ای را تدوین کردند که غیرفوتبالی ها رای بدهند. وقتی غیرفوتبالی رای می دهد، رای به علی کریمی نمی دهد. به کسی رای می دهد که منافعش را تامین می کند. باید اهالی فوتبال رای بدهند. روسای هیات های فوتبال چه چیزی از فوتبال می فهمند که حق رای دارند؟ رییس هیات فوتبال با رابطه نشسته آنجا و با رابطه هم رای می دهد. آن ها نگران منافع خودشان هستند و پس فردا هم به خانه شان برمی گردند. اینکه ما از غیرفوتبالی ها گلایه کنیم، غلط است. خود فوتبالی ها به علی کریمی رای ندادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر خداداد عزیزی علی کریمی احسان حاج صفی سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر فوتبالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان