Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در راستای تامین گوشت سفید، نیاز بازار و مقابله با هرگونه تخلف، صبح امروز  مسئولان استانی با هدف تشدید نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیور از روند کشتار طیور از مرغداری تا کشتارگاه بازدید کردند.

الله‌کرم نصیری، معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تامین گوشت مرغ بازار است که در این راستا با هرگونه تخلف بشدت مقابله خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دلال‌بازی و واسطه گری جای قانون را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اخلال در عدم تحویل مرغ به کشتار برخورد می‌شود
 
عطاءالله ابراهیمی نیز افزود: هیچ گونه مشکلی در رابطه با جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌های مرغداری‌های استان نداشته‌ایم و با هرگونه اخلال در عدم تحویل مرغ به سن رسیده به کشتارگاه و ارائه آن به بازار برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اینکه ما طرفدار تولید هستیم افزود: روند تولید باید به گونه‌ای باشد که منافع تولید کننده و نیاز مصرف کننده همزمان تامین شود.

دستگاه قضایی با جدیت از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده دفاع می‌کند

مهدی عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در ادامه تصریح کرد: مرز حریم‌های انسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رعایت قانون و پرهیز از قانون شکنی است و دستگاه قضایی هیچ گونه بی‌قانونی و اخلال در نظام اقتصادی و بازار را که منجر به نارضایتی عمومی بشود برنمی‌تابد و اخلال‌گران بدانند دستگاه قضایی با جدیت تمام همانگونه که از تولید کننده حمایت می‌کند از حقوق عامه مردم و مصرف کنندگان نیز حمایت می‌کند.

سعید رئیسی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری نیز از مردم خواست با مدیریت خرید خود در ایام منتهی به عید نوروز نسبت به تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را به تعزیرات استان گزارش دهند.

گوشت مرغ سلامت است، مردم با خیال راحت خرید کنند

حسین صالحی، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان در پایان گفت: سلامت گوشت مرغ بازار از اولویت‌های این اداره کل است و هیچ گونه مشکلی تا کنون در این خصوص نداشته‌ایم و روند سلامت در تولید گوشت مرغ از هنگام جوجه ریزی تا کشتارگاه و سپس بازار تحت کنترل کارشناسان و بازرسان این اداره است پس مردم با اطمینان کامل نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر  و دارای مجوز تامین کنند.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جهاد کشاورزی معاون اقتصادی استانداری معاون دادستان مدیرکل امور اقتصادی استانداری کشتارگاه سلامت گوشت مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول که بدون بو و با طعم مطبوع است، با یک پنجم قیمت نمونه‌های خارجی به تولید تجاری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم