Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، آیت قیصربیگی با اشاره به آماده شدن طرح جامع پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: این طرح به زودی با حضور مسئولان ارشد سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانی رونمایی می‌شود.

وی در ادامه از اجرایی شدن ۱۰ برنامه طرح جامع پدافند غیرعامل استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این طرح‌ها که در راستای ایمن سازی و به قصد حفاظت از زیرساخت‌های استان طراحی گردیده، در قالب کارگروه‌های مختلف جهت اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه خواستار اولویت گذاری طرح‌های مهم این حوزه توسط دستگاه‌های ذیربط شد و گفت: این دستگاه‌ها لازم است در بودجه ریزی طرح‌ها و پروژه‌های هدف گذاری شده در حوزه پدافند غیرعامل نسبت به تخصیص اعتبارات لازم اقدام کنند.

وی در ادامه هر گونه بی توجهی و قصور نسبت به اجرای برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل در دستگاه مربوطه را متوجه بالاترین مقام دستگاه عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها که ابتدا به تصویب شورای پدافند غیرعامل رسیده بر اساس توافقات سه گانه مابین وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور مقرر شده نتایج مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌ها مبنای برنامه‌های این حوزه در ادارات دولتی برای سال ۱۴۰۰ قرار گرفته و عملیاتی شوند.

قیصربیگی برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل را لازم الاجرا برای دستگاه‌های مرتبط خواند و گفت: عدم اجرایی شدن این طرح‌ها پیگرد قانونی دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیت قیصربیگی پدافند غیرعامل ایلام پدافند غیرعامل طرح جامع پدافند غیرعامل استان دستگاه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران