Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه با بیان اینکه مسئولیت برخورد با هر اقدامی که سلامت شهروندان را به ویژه در این شرایط کرونایی تهدید کند، با مدعی العموم و دادستانی است، گفت: به ضابطین دادگستری نیز طی دستور قضایی ابلاغ شده است که در صورت گزارش برگزاری هر گونه تجمع و مراسم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به پلمب یک باغ ویلا که به منظور برگزاری یک مراسم عروسی، اجاره داده شده بود، با تلاش پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: صاحب آن نیز دستگیر و جمعیت پراکنده شدند، زیرا هرگونه تجمع و مراسم به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس در شهرستان ممنوع است و چنانچه شهروندان بی توجهی کنند با آن‌ها برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

امیری بیان کرد: طبق ماده ۶۸۸ قانون تعزیرات، هر اقدامی که بهداشت و سلامت عموم مردم را تهدید کند مجازات حبس داشته و مباشر جرم باید از عهده ضرر و زیان ناشی از جرم که می‌تواند دیه فوت ناشی از بیماری باشد نیز بر آید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب باغ ویلا مراسم عروسی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر