Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:25:08 GMT

انتقاد تند احمدی از نحوه چینش گزارشگرها در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۰۳۰۰

انتقاد تند احمدی از نحوه چینش گزارشگرها در تلویزیون

مجری برنامه فوتبال برتر و گزارش فوتبال که در سال 99 توانست عنوان برترین گزارشگر سال را کسب کند، در صحبت‌های خود از رویه صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه" در اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ورزشی، یکی از چهره‌های برتری که توانست تندیس این جشنواره از آن خود کند، محمدرضا احمدی بود؛ او در بخش بهترین گزارشگر سال توانست جایزه را از آن خود کند و پس از آن پشت تریبون رفت و به انتقاد از رویه سازمان صدا و سیما نسبت به جدید گزارشگران جدید پرداخت؛ احمدی در ابتدای صحبت‌های خود با بیان این‌که شاید صحبت‌هایم برای خودم شر هم بشود، انتقادات خود علیه صدا و سیما را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: خوشحالم که آقا عادل (فردوسی‌پور) عزیز را دوباره دیدم و جایش خیلی خالی است؛ می‌خواهم بگویم واقعا در این هفده سالی که در رادیو و ده سالی که در تلویزیون کار کردم پوستم کنده شد. واقعا پوستم کنده شد و از این‌جا می‌خواهم پیامی برای آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش سیما و دیگر دوستانی که در عرصه ورزش تلویزیون کار می‌کنند، دارم که امیدوارم آن را بشنوند؛ تو را به خدا بگذارید بچه ها پله پله بالا بیایند.

 

احمدی ادامه داد: ما خیلی اذیت شدیم که توانستیم بازی زنده گزارش کنیم؛ پس از هفت سال کار در رادیو، دو سه سال مسابقات ضبطی بعد از ساعت یک شب را گزارش می‌کردم و تازه به من می گفتند ضعیف هستم اما حالا دوستان به راحتی و خیلی زود بازی زنده گزارش می کنند. من نگران هستم و می‌ترسم شان گزارشگری فوتبال، این رشته مقدس از بین برود.

 

محمدرضا احمدی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرد که این روزها در حال مجری‌گری در برنامه فوتبال برتر است و مسابقات فوتبال داخلی و خارجی را هم گزارش می‌کند و باید این صحبت‌های انتقادی او چه واکنشی از سوی مسئولان صدا و سیما دارد و به قول خودش برای او شر خواهد شد یا خیر؟

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی

ویدیویی از صحبت های گزارشگر صدا و سیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی اروپا در میانه بازی فوتبال سوژه رسانه ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال