Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با افت چشمگیر دمای هوا در استان خراسان رضوی، شاهد شدت گرفتن بارش‌ها در سطح استان خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، بارش برف و باران از امشب در مناطق مختلف استان خراسان رضوی شدت می‌گیرد و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

 بیشترین بارش باران در خراسان رضوی در طول امشب و عصر فردا، همراه با رعد و برق در مناطق شمالی استان رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بارش‌های پراکنده باران شب گذشته در چهار شهرستان سبزوار، نیشابور، کاشمر و بردسکن گزارش شده است.

احتمال دارد بارش برف از اواخر امشب در خراسان رضوی با بارش تگرگ آغاز شود و در روز شنبه بر شدت آن همراه با تشکیل مه و کاهش میدان دید افزوده می‌شود.در این مدت وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال آسیب رسانی به سازه‌های موقت در مناطق کوهستانی همراه با کولاک برف رخ خواهد داد.

بیشینه دمای هوای دیروز مشهد 17 درجه سلسیوس بود که امروز یک تا 2 درجه افزایش دارد و  فردا، شنبه به پنج درجه سلسیوس می رسد و از روز یکشنبه روند افزایشی دمای هوا در استان آغاز می‌شود.

هواشناسی ایران 99/12/22| بارش برف و باران در 29 استان/کاهش 12 درجه‌ای دما در برخی مناطقهواشناسی ایران 99/12/21|بارش برف و باران در 25 استان/ هشدار کولاک برف و کاهش 18 درجه ای دماهشدار بارش سنگین برف و باران طی آخر هفته

کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان، فردا شب به زیر صفر می رسد. کمینه دمای هوای دیشب مشهد پنج درجه سلسیوس بود که شنبه شب، پنج درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

باخرز با کمینه دمای هوای پنج درجه سلیسوس و تایباد با بیشینه دمای هوای 22 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بجستان با سرعت 58 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی دمای هوا برف و باران دمای هوای بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر