Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: شورای شهر و روستا نماد مشارکت جمعی و عمومی در توسعه استان است و انتخابات پرشور و رقابتی تضمین این توسعه است. - اخبار استانها -

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: شورای شهر و روستا یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایجاد فضا برای نقش آفرینی مردم در تصمیم گیری‌های مهم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات ششمین دوره شهر و روستا هر چقدر شفاف، سالم و رقابتی باشد، افراد توانمند و دلسوز و انقلابی وارد عرصه خدمت به مردم می‌شوند.

ثبت نام 74 داوطلب در انتخابات شورای شهرهای استان اردبیل/تاکنون 3 نفر از بانوان نام نویسی کرده‌اندثبت نام 305 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای خوزستان/10 درصد از نامزدهای شورا در دو روز نخست زنان بودندآمار ثبت نام انتخابات شوراهای استان تهران در روز دوم تا ساعت 15 اعلام شدتأییدیه ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراها با پیامک اعلام می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رای مردم حق الناس است و همه عوامل اجرایی و نظارت موظف هستند با حرکت بر مدار قانوان و صیانت از آراء به گونه ای عمل کنند تا حقی از نامزدی ضایع نگردد و انتخابات به بهترین شکل ممکن و به صورت شفاف و قانونمند برگزار شود.

وی اظهار داشت: مردم می توانند با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه خود، اتفاق مبارکی را برای شهر رقم بزنند و زمینه را برای توسعه و عمران شهری و ارتقاء سطح خدمات رسانی فراهم کنند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند