Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام احمد شیخ بهایی خطیب نماز جمعه امروز ۲۲اسفند ۹۹در مصلی امام علی (ع) درجمع نمازگزاران جمعه بااشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: انتخابات شورا‌ها آغاز شده و افرادی که قابلیت و توان دارند برای اینکه به شهر خود و مردم خدمت کنند پا به میدان رقابت بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشکلات شهر را باید نیرو‌های انقلابی، متخصص، دلسوز، توانا حل کرد.

او همچنین به انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری تاکید و تصریح کرد: در انتخابات درخصوص اینکه چه افرادی به صحنه مسئولیت پذیری می‌آیند دقت و توجه زیاد شود.

خطیب نماز جمعه این هفته کرمان گفت: فتنه گران و منافقان دشمن اسلام هستند و باید در این زمینه بیشتر توجه داشته باشیم که برعلیه کشور ما اقدامی نکنند.

شیخ بهایی افزود:دشمن، دشمن است وباید کوچکترین اقدامات دشمنی وی را نادیده نگرفته و دراین زمینه مراقبت کنیم.

او بااشاره به آسیب‌های زیاد فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی بمباران فکری دشمن شده و برخی افراد ناآگاه هرچی می‌بینند باز نشر می‌کنند.

او  با اشاره به روز شهدا و بابیان اینکه شهید حاج قاسم همیشه به شهدا توجه داشتند تاکید کرد: سفارش این شهید بزرگوار این بود که فرزندان خود را بانام، عکس یاد، خواندن خاطرات شهدا  آشناکنیم.

او گفت: الحمد الله نوروز امسال باجشن‌های شعبانیه همزمان است و اگر چه شادی و نشاط دراسلام مورد تاکید است، ولی باگناه نباید آمیخته شود.

او بااشاره با اختلاط زن و مرد دربرخی مراسم‌ها تاکیدکرد: چراکه اسلام برای زن و مرد حرمت قائل است و جامعه اسلامی گله حیوانی نیست که جنس نر وماده آن قاطی باشند بلکه جامعه بشری و خانواده حرمت دارد وحرمت آن باید حفظ شود.

او افزود:خدا انسان را تکریم کرده و نور الهی خود را در وجود انسان تابانده است بنابراین انسان تشکیل خانواده و فرزند آوری به شدت مورد تاکید اسلام است.

شیخ بهایی دربخش دیگری از سخنانش به برخی ازمشکلات کشور اشاره کرد و گفت: ازدواج درکشور کمرنگ شده و مورد تحسین واقع نمی‌شود پس خانواده‌ها کمک کنند آداب و رسوم را کنار بگذراند و به دور از تجمل گرایی مراسم‌ها ساده برگزار کنند.

خطیب نماز جمعه شهر کرمان افزود:درازدواج به اخلاق و ایمان بیشتر توجه داشته باشید چراکه مابقی قابل گذشت است.

او تصریح کرد: سن ازدواج مشخص است و نباید اجازه دهیم سن ازدواج درکشور بالا رود و همچنین فرزند آوری برکت و نور چشم انسان است چراکه جامعه به نیروی انسانی جوان نیاز دارد، چونکه جوانان بازوی یک کشور هستند.

او افزود: کمک‌های مومنانه فقط غذا نیست بلکه باید در زمینه ازدواج، شغل، جهیزیه، و... به جوانان کمک و زندگی را برای آن‌ها هموار کنیم.
او همه را به تقوای الهی و مناجات‌های زیاد در ماه مبارک رجب توصیه کرد و گفت: برای نجات ازگرفتاری‌ها خود را باخدا خالص کنیم و درس خداشناسی را در زندگی سرلوحه قرار دهیم.

او بیان کرد:توحید یعنی حاکمیت مطلق بودن درجهان ازآن خداست و نباید از قانون خدا تخطی کنیم و با خدا متصل باشیم.

شیخ بهایی گفت: هدف بعثت انبیا این بود که از هرچه غیر خدایی بود فاصله بگیرند و در تمام ابعاد زندگی اجتماعی، سیاسی، فردی ،فقط بندگی کرده و بنده خدا باشیم.

شیخ بهایی گفت: شب را باید خدا خلوت کرد و روز را با مردم سپری و خالصانه به آن‌ها خدمت کرد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه انتخابات ریاست جمهوری شیخ بهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت